TMB Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det har jeg funnet ut for lenge siden Funker fjell her Lenke til kommentar
G Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 1. Er det noen som opplever at boksen fryser seg til innimellom? Med den konsekvens at man må omstarte den. Har boksen problemer med buffring? 2. Ellers synes jeg boksen kunne gitt bedre respons. Mulig dette har litt med hardware-spesifikasjoner å gjøre. Er det noen bedre bokser fra Western Digital i vente? Og hva er den "hissigste" konkurrenten til WD HD TV (da må ikke prisen avvike med flere tusen kroner) ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 1. Er det noen som opplever at boksen fryser seg til innimellom? Med den konsekvens at man må omstarte den. Har boksen problemer med buffring? Min har fryst seg kanskje 2 ganger til sammen, ikke noe å bry seg om. Bufringsproblemer har jeg aldri hatt Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Har ikke noen store problemer selv heller. Men tar ca 10 sec før filmene starter hos meg. Ellers har jeg kablet med 1gb/s hele veien til WD'n. Buffring problemer kan jeg oppleve på .iso filer ellers har jeg det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå