mylife Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Ja, da er den i hus! Førsteintrykket ble dessverre "bob bob". Jeg kjøpte idag WD HD TV og en WD Mybook 1TB til den. Nå sitter jeg å ser 1080p mkv uten problemer. Full DTS og det er ingenting å klage på i bildekvalitet. Men, og dette er et stort MEN. Etter at WD HD TV har vært påskrudd i ca 2-3minutter "henger" den seg. Nå som vi ser film får jeg ikke pauset eller gått tilbake til menyvalg osv, men filmen fortsetter å spille uten feil. Eneste løsning jeg ser på dette akkurat nå er å ta strømmen hver gang det skjer, men det er jo rimelig teit. Håper det vil komme firmvare update på dette asap. Er det noen andre som har skaffet seg denne enda og har noen erfaringer? Jeg ble overrasket over hvor liten den var. Helt genial størrelse på den rett og slett. Brukergrensesnittet er helt greit og lett å finne frem i. Hadde det ikke vært for det ene problemet jeg har med min nå ville jeg glatt gitt den MYE kred. Til denne prisen er den rett og slett dritbra! Endret 10. desember 2008 av mylife Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvem måtte du ligge med for å få den i hus? Bestilte min fra amentio samme dag som nyheten om den stod her på HW, men ETA blir jo utsatt i hytt og gevær. Først var det 8.11, så var det 19.11, 20.11, 19.11 igjen og nå er det 25.11 :\ Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 I dag fikk jeg min fra komplett! overasket over hvor liten den egentlig var, veldig +! jeg dro igang test med forskjellige formater og opplevde ikke noen problemer, har ikke rukket å fått sett igjennom en film enda, men så 5 min av en 1080p mkv film uten problemer, spolte, zoomet osv osv uten at den hang seg! sier ifra om det smeller her en dag! Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hva synes dere om den nå etter en tids bruk? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jeg må virkelig si meg fornøyd med kjøpet. Utrolig fet liten boks. Eneste minus hittil: - Vill konfettifest på noen av de største 1080p bluray-rips i MKV-format (typisk de som er 11gig++) - Fikk den ikke til å funke med DTS (trådstarter: hvordan fikk du det til?) dette er pga. manglende støtte hos receiveren virker det som (receiveren i mitt tilfelle er TVen) - Noen problemer med full-HD WMV-videoer virker det som Endret 2. desember 2008 av Loomy Lenke til kommentar
mylife Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Ja nå har jeg jo hatt den en stund. Og førsteintrykket har ikke vedvart. Den er rett og slett vannvittig FET! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ooooh, v1.01 av firmwaren er ute. Iflg. release notes (pdf) er det en hel shitload med forbedringer. Bla. mulighet til å hoppe 10 min fremover mens man spoler, støtte for innebygde mkv-subtitles og subtitles i alle relevante formater (.sub, .ssa, etc) Mer info @ http://westerndigital.com/en/products/wdtv/ Noen som har prøvd den nye firmwaren? Er på vei ut døren så jeg får ikke prøvd det på denne siden av jul :\ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Blir en ørliten bump dette her... fikk min i hus i dag og er foreløpig veldig fornøyd. Eneste jeg skulle ønsket er muligheten for å få DTS HD(MA)-lyden ut til anlegget. Jeg har en surroundforsterker som takler alt av formater, så vet noen om det er mulig å sende den lyden ut via optisk? Endret 7. januar 2009 av datating Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Skulle hatt muligheten for å streame over nettverket. Da hadde det vært definite-buy for min del. Blir litt for mye mas med eksterne disker til at jeg kjøper den nå. Kommer sikkert mange konkurrenter etterhvert så jeg sitter på gjerde en stund til. @datating: Hvordan har du koblet lyden nå? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Lyd og bilde går til forsterkeren med en HDMI-kabel. Fikk lest i går at WD har sagt at det er HDMI 1.3, så det er vel kun et tidsspørmål (håper jeg) før HD-formatene er støttet. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Så vidt jeg har forstått må du velge 5.1 (istedenfor stereo) fra lydinnstillingene og så koble til forsterkeren til optisk, for å få DTS til å funke. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Vanlig DTS fungerer strålende når jeg valgte digital (istedenfor stereo), men DTS-HD vil den ikke spille av. Da står det kun at det er ukjent format. Skal prøve en optisk kabel å se hva som skjer da. Lenke til kommentar
akle Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Dette virket som en kjempe fin sak. Spiller den av alle formater altså? Henger den seg opp enda, eller fikset firmwaren oppdateringen det. Det står mellom en slik eller en HTPC til hjemmekinoen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Den støtter følgende: File Formats Supported Music - MP3, WMA, OGG, WAV/PCM/LPCM, AAC, FLAC, Dolby Digital, AIF/AIFF, MKA Photo - JPEG, GIF, TIF/TIFF, BMP, PNG Video - MPEG1/2/4, WMV9, AVI (MPEG4, Xvid, AVC), H.264, MKV, MOV (MPEG4, H.264), MTS, TP, TS Playlist - PLS, M3U, WPL Subtitle - SRT (UTF-8), SMI, SUB, ASS, SSA Min har ikke hengt seg opp enda hvertfall, men 100% stabil er jo ikke en HTPC heller. Lenke til kommentar
akle Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Den støtter følgende:File Formats Supported Music - MP3, WMA, OGG, WAV/PCM/LPCM, AAC, FLAC, Dolby Digital, AIF/AIFF, MKA Photo - JPEG, GIF, TIF/TIFF, BMP, PNG Video - MPEG1/2/4, WMV9, AVI (MPEG4, Xvid, AVC), H.264, MKV, MOV (MPEG4, H.264), MTS, TP, TS Playlist - PLS, M3U, WPL Subtitle - SRT (UTF-8), SMI, SUB, ASS, SSA Min har ikke hengt seg opp enda hvertfall, men 100% stabil er jo ikke en HTPC heller. Det virket jo greit. Nei en HTPC er jo ikke helt stabil den heller. Noe dere savner? Kommer det på det samme hvilken ekstern harddisk jeg bruker? Endret 9. januar 2009 av akle Lenke til kommentar
archeronx Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Gikk til innkjøp av denne igår. Testet den i 4 timer. Diverse formater osv. Ingen problemer. ANG hvilken harddisk og om det gjør noe: jeg er usikker. Jeg Brukte en WD Ekstern HDD. Kan teste med en annen HDD senere idag for å se om det er noe forskjell. Jeg var positivt overrasket over at alt det positive med denne boksen faktisk stemte. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Vurderer å kjøpe en selv, men lurer på et par ting først. Er det så enkelt som å koble den til tv'en og forsterkeren og harddisken til spilleren? Lenke til kommentar
akle Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg Brukte en WD Ekstern HDD. Kan teste med en annen HDD senere idag for å se om det er noe forskjell. Gikk det greit med en annen HDD? Er det så enkelt som å koble den til tv'en og forsterkeren og harddisken til spilleren? Har skjønt det slik ja. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det går greit med alle harddisker og minnepinner som ikke er avhengig av software for å fungere. Har selv testet den med en annen ekstern disk og en minnepinne uten problemer. Det er så enkelt som å kople den til harddisken og tv'en, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå