Beralic Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei! Jeg har akkruat prøvd å sette mine to skjermkort(Gainward 9800 gtx) i SLI, men støtte på et unventet problem med hovedkortet mitt(Asus P5N-D). Jeg får ikke plass til skjermkort nummer to, fordi SATA portene(4stk, kun der det er sata porter på HKet) er der bakerste delen av skjermkortet skal stå. Kablene står i veien, får ikke satt det ned i. Jeg får det rett og slett ikke langt nok ned, sata kabelene er i veien! Jeg har fundert på å bruke vinkel sata kabler, men da får jeg ikke koblet til alle hardiskene og blueray spilleren som jeg gjerne vil fortsette å ha tilkoblet. Med vinkel sata kabler får jeg bare brukt 2 av de 4 sata portene. Er det noen som har noen tips til hva kan gjøre for å løse problemet? Er det noen sata løsninger jeg ikke har tenkt på? Andre typer sata kabler eller noe sånt? Jeg har ikke all verdens peiling på hardware generelt sett, men får til å skrue i hop en pc og litt til. Og lurte difor på om noen av dere kunne hjelpe meg litt? Mvh, Beralic Lenke til kommentar
SVD Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Som en løsning kan du få tak i et billig sata kontroller kort. som for eksempel dette: https://prisguiden.no/product.php?productId=8791 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå