morgan_kane Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) brukeren som er nevnt lagde en spøk i denne posten. sekunder etter ble tråden stengt. morsomt? ja. hadde ikke regnet med det nei. EDIT: ser ut som den er åpnet igjen, end of fun story. EDIT 2: ser at det er 3 modder som leser tråden. her vanker det bann Endret 24. november 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen en post i Sølvkorn-kategorien... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tror du må ta en chill pill snart, morgan. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) ja, va kanskje et sånn øyeblikk man måtte oppleve i det det skjer for at det skal være morsomt. EDIT: undertittelen ble borte :S Endret 17. november 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ingen som har data på hva som skjedde i tråden=? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Morgan Kane lekte moderator og klagde på emnetittelen. Så småsnakket vi litt, og vips så forsvant alle postene. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 la en slik moderator melding på posten, sekunder etter ble den stengt. halvt min seinere ble den åpnet. etter det var det fult av mods der som var ute etter meg :s Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Whahahaha! Jada. Det var vell bare en kjapp melding på MSN til andre mods som skapte en flom. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg syns at tråden har blitt et gullkorn sånn den har blitt nå. Knusktørr mod-humor duger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå