jojo12 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Jeg elsker musikken til All Time Low, og har veldig lyst til at de skal komme til Norge og holde konsert. Men da trenger de flere Norske fans! so check it out ! Endret 2. desember 2008 av jojo12 Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Beklager, men det var ikke helt musikksmaken min. Jeg ikke så veldig fan av popmusikk, det er ikke fordi jeg er en standard "hater mainstream" fyr, da, liker bare ikke sjangeren. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har bare hørt Coffe Shop soundtrack og Dear Maria, Count Me In, og den følelsen jeg sitter med er overprodusert, glatt punk-pop uten sjel. Fengende melodier og singalongrefreng, men det er på en måte ikke mer. Er forsåvidt helt ok en og annen gang da man er lei tung, dyster eller alvorlig musikk, men er ikke band jeg kjøper album av, for det er min lommebok for tynn og musikken for "dårlig". Klarer meg med de sangene jeg får ved å kjøpe diverse comp'er. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg tror jeg har hørt den sangen tusen ganger før på radio (før jeg sluttet å høre på radio pga. sanger som det) ... *Hint, hint* Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Siden når begynte man å sende All Time Low på radio her i Norge? Er ikke tidenes mest kjente band Lenke til kommentar
jojo12 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Jeg tror jeg har hørt den sangen tusen ganger før på radio (før jeg sluttet å høre på radio pga. sanger som det) ... *Hint, hint* Jeg tviler sterkt på at All Time Low noen gang har blitt spilt på norske radioer.. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Poenget mitt var at det minner veldig om andre sanger som gjerne spilles på radioen. Altså, uoriginalt og kjedelig. Ihvertfall for meg. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Typisk masseprodusert drit. No offense til deg altså, folk skal få høre på hva de vil. Men den musikken der eier ikke sjel. Lenke til kommentar
jojo12 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Typisk masseprodusert drit. No offense til deg altså, folk skal få høre på hva de vil. Men den musikken der eier ikke sjel. å! blir litt små irritert :b all musikk MÅ jo ikke være dyp og sjelfull for at det skal være bra, musikk skal være gøy (: Endret 2. desember 2008 av jojo12 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Et band som har følgende sangtekst kan ikke kalles "sjelfull": Boys, raise your glasses/Girls, shake thos asses. Og det sier vel det meste om All Time Low Også sier du at tråden er løst når du får et motargument.... Endret 2. desember 2008 av SobrietyMisfit Lenke til kommentar
Joney Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 å! blir litt små irritert :b all musikk MÅ jo ikke være dyp og sjelfull for at det skal være bra, musikk skal være gøy (: Jo, jeg synes det. Jeg er musiker selv og synes det er latterlig når noen produserer musikk kun for å tjene penger. Blir irritert selv jeg når jeg hører slik musikk. En sang med 15 kilo pitch correction som i tillegg liksom skal være skrevet av disse poppfolka med en flott historie bak det hele. Du kan jo tydelig høre foskjeld på det live-opptaket og musikkvideoen for å si det sånn.. så kommer den forbanna "BUY RINGTONE NOW" saken i tillegg. Nei, dette kan du få billig av meg.. Lenke til kommentar
jojo12 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) å! blir litt små irritert :b all musikk MÅ jo ikke være dyp og sjelfull for at det skal være bra, musikk skal være gøy (: Jo, jeg synes det. Jeg er musiker selv og synes det er latterlig når noen produserer musikk kun for å tjene penger. Blir irritert selv jeg når jeg hører slik musikk. En sang med 15 kilo pitch correction som i tillegg liksom skal være skrevet av disse poppfolka med en flott historie bak det hele. Du kan jo tydelig høre foskjeld på det live-opptaket og musikkvideoen for å si det sånn.. så kommer den forbanna "BUY RINGTONE NOW" saken i tillegg. Nei, dette kan du få billig av meg.. Du skjønner tydeligvis ikke hva jeg mener. . Og ja, de har noen sanger som kanskje ikke er akkuratt dype, men tro meg det finnes mange sanger av all time low som er pretty darn deep.. ''produserer musikk bare for å tjene penger'' ?? hvordan i verdens rike kan du vite det?? Og jeg VET faktisk at det ikke er sant. Live opptaket var jo faktisk minst like bra som videoen! ;s vask ørene gutt.. :b Endret 3. desember 2008 av jojo12 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ikke sjangeren min. Men jo folk lager musikk for pengenes skyld, det kalles jobb, derfor folk jobber natt og dag i studio, spiller på utesteder osv. Og man jobber for penger, det meste annet kan kalles for hobby. Lenke til kommentar
jojo12 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 å! blir litt små irritert :b all musikk MÅ jo ikke være dyp og sjelfull for at det skal være bra, musikk skal være gøy (: Jo, jeg synes det. Jeg er musiker selv og synes det er latterlig når noen produserer musikk kun for å tjene penger. Blir irritert selv jeg når jeg hører slik musikk. En sang med 15 kilo pitch correction som i tillegg liksom skal være skrevet av disse poppfolka med en flott historie bak det hele. Du kan jo tydelig høre foskjeld på det live-opptaket og musikkvideoen for å si det sånn.. så kommer den forbanna "BUY RINGTONE NOW" saken i tillegg. Nei, dette kan du få billig av meg.. Du skjønner tydeligvis ikke hva jeg mener. . Og ja, de har noen sanger som kanskje ikke er akkuratt dype, men tro meg det finnes mange sanger av all time low som er pretty darn deep.. ''produserer musikk bare for å tjene penger'' ?? hvordan i verdens rike kan du vite det?? Live opptaket var jo faktisk minst like bra som videoen! ;s vask ørene gutt.. :b Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) å! blir litt små irritert :b all musikk MÅ jo ikke være dyp og sjelfull for at det skal være bra, musikk skal være gøy (: Jo, jeg synes det. Ekstremt mye musikk som ikke er så veldig dypt eller sjelfult, da. Mye kommer an på hvilken måte de presenterer seg selv, står de fram som et band som driver med tant og fjas, er det jo helt greit at de spiller slik musikk uten at man skal klage over at de ikke er "dyper" eller "sjelfulle". Står de derimot fram som seriøse, og er veldig useriøse, er det ok å klage/kritisere dem. Angående All Time Low så tror jeg ikke at de prøver å være et skikkelig serøst band, de spiller den musikken de vil og har tekster de vil ha. Endret 3. desember 2008 av SobrietyMisfit Lenke til kommentar
jojo12 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 å! blir litt små irritert :b all musikk MÅ jo ikke være dyp og sjelfull for at det skal være bra, musikk skal være gøy (: Jo, jeg synes det. Ekstremt mye musikk som ikke er så veldig dypt eller sjelfult, da. Mye kommer an på hvilken måte de presenterer seg selv, står de fram som et band som driver med tant og fjas, er det jo helt greit at de spiller slik musikk uten at man skal klage over at de ikke er "dyper" eller "sjelfulle". Står de derimot fram som seriøse, og er veldig useriøse, er det ok å klage/kritisere dem. Angående All Time Low så tror jeg ikke at de prøver å være et skikkelig serøst band, de spiller den musikken de vil og har tekster de vil ha. endelig! noen som forstår meg! de lever av musikken så de tar det nok seriøst. Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 All Time Low var et svært, svært passende navn på det bandet I say no more Lenke til kommentar
jojo12 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 All Time Low var et svært, svært passende navn på det bandet I say no more Hva er i vitsen med å skrive her visst du bare skal disse? Du kan ihverfall si noe konstruktivt. Get a life. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Til den grad det er noe konstruktivit å si. Hva er det egentlig å diskutere her? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) All Time Low var et svært, svært passende navn på det bandet I say no more Hva er i vitsen med å skrive her visst du bare skal disse? Du kan ihverfall si noe konstruktivt. Get a life. Haha, innlegget til Kristiiin ga meg mer enn resten av tråden til sammen. Da ville jeg kalt det relativt konstruktivt. Endret 4. desember 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå