Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Fil forsvant, finner ikke igjen:(

Anbefalte innlegg

Har drevet å skrevet en eksamensinnlevering i over 4mnd nå, som skal leveres i morgen.

Da jeg skulle åpne for å redigere den en siste gang var hele dokumentet borte. fant det ikke igjen.

Hadde innleveringen i en gammel versjon da jeg startet å skrive som het ferdig_markedsplan!!!

den nye med alt jeg har gjort het ferdig markedsplan, det er denne som nå er borte, og kun den gamle filen ligger igjen i mine dokumenter.

Har søkt gjennom hele pc'en, med masse forskjellige filnavn, åpnet alle dokumenter jeg har osv, men finner ikke igjen, er så sykt kjipt!

er det mulighet for at filen har blitt skjult eller bare sletter seg selv? er det mulig å finne den igjen, for den sletter seg ikke selv sånn helt uten videre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk kan hjelpe deg bedre om du kort oppsummerer litt fakta om systemet du har arbeidet på/fra.

1. Egen PC, eller skolens, bibliotekets, eller andres PC.

2. Programvare. Eksempelvis Microsoft Office, eller andre programvarenavn.

3. Er det på ett Windows operativssystem.

4. Er det en enkeltstående PC, eller er det enn nettverksterminal du arbeider ved?

Det er sikkert flere gode spørsmål å stille deg. Men en kan godt starte med disse.

5. Klarer du å fortelle hvilket sted du eventuellt har lagret filen på? Dersom du aldri har trykket på noen lagre knapp, så kan det hende at systemet likevel sitter på en mellomlagringsversjon av filen din i noen temporære mapper. Men det er litt avhenging av hvilken programvare du benyttet for skrivingen.

Endret av G
Lenke til kommentar

heile tråden får meg til å tenke på følgande sitat:

"Det fins to typer mennesker; dei som tar backup og dei som kommer til å ta backup"

men før me kan hjelpe deg meir treng me nok meir info om kva skriveprogram du brukte og kva operativssystem

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...