skybattle2 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei lurte på om med kunne smøre gas softgun med våpen olje? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jada. Matolje også. Gjerne billig olivenolje. Funker fett.. Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Jada. Matolje også. Gjerne billig olivenolje. Funker fett.. Er du sikker blir ikke ABS plast ødelagt da? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jada. Matolje også. Gjerne billig olivenolje. Funker fett.. Olivenolje er jo dyrt, sats på raps siden den heller ikke lukter noen verdens ting . Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ja, kjempedyrt med 50 kroner for en diger flaske.. Skjer med at alle er så syykt gniene om dagen? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Ja, kjempedyrt med 50 kroner for en diger flaske.. Skjer med at alle er så syykt gniene om dagen? Hvorfor betale 20 kroner literen når man kan betale 10 kroner for et bedre produkt til det formålet. Rapsolje lukter nemlig ingen verdensting i motsetning til olivenolje. Vil ikke kalle meg gnien selv om jeg gjerne sparer litt penger her og der. Blir en del tilslutt som jeg kan kjøpe noe jeg liker for . Endret 23. november 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Jeje, rapsolje eller badeolje.. Endret 23. november 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Bare kjøp ei flaske/boks med olje på ei softgun sjappe da vel? Da vet du at det er riktig ihvertfall.. De skal ha noe her : www.wasteland.no www.Sandefjordpaintball.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå