Gå til innhold

Hvilket antivirusprogram krever minst av maskinen?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker en relativt gammel bærbar (1.4 GHz, 60GB, 768 MB RAM), og er derfor interessert i programmer som ikke krever all verden av systemressurser. Per i dag bruker jeg Norman og er egentlig greit fornøyd, men er det kanskje alternativer som er raskere/lettere/bedre? Jeg ser det finnes flere gratisalternativer, er alle like gode?

Blir glad for innspill! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eset produkter slik som Nod32 og Smart Security bruker utrolig lite ressurser og er veldig enkelt og bruke, og i tilegg ligger de på toppen av av-comparatives tester som er en utrolig bra nettside som tester antivirus.

Viss du er ute etter et gratis program som bruker litt mere ressurser så kan du prøve Avira antivir. Det er også på toppen hoss av-comparatives.

Lenke til kommentar
Eset produkter slik som Nod32 og Smart Security bruker utrolig lite ressurser og er veldig enkelt og bruke, og i tilegg ligger de på toppen av av-comparatives tester som er en utrolig bra nettside som tester antivirus.

Viss du er ute etter et gratis program som bruker litt mere ressurser så kan du prøve Avira antivir. Det er også på toppen hoss av-comparatives.

JA, avg tror jeg også bruker lite ressurser, men Avira er bedre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...