Martin1979 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har problemer med en liten lekkasje som resulterer i konstant pipling av vann ved badevasken min. Legger ved bilder som kan hjelpe.. Jeg har prøvd å stramme den avlange mutteren under vasken (på bildet), men det hjalp ikke. Er dette en pakning som det er noe feil med og må jeg i tilfelle få hjelp av rørlegger eller er dette noe jeg el. evt. en handyman kan få til? Vannet renner i små mengder mellom krana og selve vasken og videre ned i vasken og sluket. :hmm: Ingen lakkasje under vasken... Takk for all hjelp!! Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Er det mulig å komme til for å tette med silicon eller noe? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Må nok bytte krana. pakning inni den som er defekt. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Eller bare bytte pakning rett og slett.. Sjekk med rørlegger om dei har pakninger. edit:leif Endret 18. november 2008 av Akvarius Lenke til kommentar
Martin1979 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Eller bare bytte pakning rett og slett..Sjekk med rørlegger om dei har pakninger. edit:leif Ok. Fint! Men må jeg ta ev hele krana da for å bytte pakning? Er det den svarte pakningen som synes på bildet som må skiftes? Silikon sier noen, kan det være en enklere løsning? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Bytt pakning. Den mutteren du skrudde på er feste til batteriet.. Hvis det ikke finnes noen Ballofix-ventiler under benken må du stenge av en annen plass. Etter du har gjort det skrur du opp batteriet og da er alt selvforklarende om du er litt teknisk anlagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå