Gå til innhold

Hei, vil gjerne ha kritikk på websiden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teknisk

Siden er for bred i forhold til innholdet, og innholdet burde ikke scrolle.

Siden er delt i tre: Header, innhold, og blidekarusellen i bunn. Disse tre delene forteller tre forskjellige budskap. Du må nok jobbe med å presentere alle disse tre delene homogent.

Gjør siden smalere, dropp karusell, vis heller enkeltbilder, fjern skrolling. Bildet eller bildene må integreres i teksten.

Innhold

Hvis dette er en side for "Image coaching", så blir det ikke rare imaget du formidler.

Du klarer ikke å vri kroppsfokuset til sunn veiledning av mennesker gjennom livene deres. Det er en skrikende mangel på filosofi, utenom kropp. Det er mer en fremføring av coachen sin suksess snarere enn hvordan caochen kan hjelpe sine kunder.

Frode

Lenke til kommentar

Synes sidenavnet passet, glorian. Siden er veldig glorete. Altfor sterke konstraster, synes dessuten det minner om en side som er domenepasser når man kommer inn på sider som ikke enksisterer.

At det er bygget på en template hjelper heller ikke spesielt.

Lag noe helt selv, da blir du nok mer fornøyd, det blir nok forhåpentligvis vi og. :)

Prøv videre mann ikke gi opp!

Lenke til kommentar
Syns det ser ut som en "reklame-side". Den typen som alltid dukker opp i popup-er. Det kan mest sannsynlig være en blanding av den simple templaten og blanding av språk.

Ja, det syntes jeg også.

Kansje fjerne den bakgrunnen på "Vi finner ikke lykken, vi skaper den." Det kan være en start.

Utenom det så funker den helt greit, men ikke noe spessielt ved den da.

Lenke til kommentar

Det første som falt meg inn var "helse, velvære, trening", eller noe slikt.

Og etter å ha sett gjennom siden litt, forstår jeg fortsatt ikke hva det er for noe.

Hva vil du med den, hvem vil du nå?

Men vær så snill, ikke spør om kritikk på et template.

Endret av sindrejibb
Lenke til kommentar

Helt enig med sindrejibb.

En ting som slår meg når jeg ser siden er at slike farger er ganske eksperimentelle for nybegynnere. Du bør holde deg til de vanligste webfargene. I tillegg er fargene veldig skarpe og lyse, men jeg liker logoen :)

Endret av Rinox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...