rec Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 er splinter cell til ps2 komt ut ? eg har ik sett det på en einaste butikk. :-? Lenke til kommentar
amilo Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg har bestilt det på dvdstrax,det må då vere komt!????? Lenke til kommentar
rec Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 det trenger no ik vere komt på playstation 2 fordi om du bestilte det !!!!! det kan vere forhåndsbestilling -------------------------------------------------------------------------------- www.heimeside.no/itavt/ Lenke til kommentar
Agres Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Spillet er kommet. Så det i går på Ram & Rom i Tromsø. Løp og kjøp Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Løp og kjøp Nei, ikke gjør det. Blir så lett kaos i butikkene. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Løp og kjøp Nei, ikke gjør det. Blir så lett kaos i butikkene. nei, siden vi snakker om splinter cell, gjør det heller i god splinter cell-ånd; snik dere inn i butikken, lirk med dere spillet og sprett så opp foran kassa og skrem vettet av eventuelle som står bak der... Lenke til kommentar
ratm Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Løp og kjøp Nei, ikke gjør det. Blir så lett kaos i butikkene. nei, siden vi snakker om splinter cell, gjør det heller i god splinter cell-ånd; snik dere inn i butikken, lirk med dere spillet og sprett så opp foran kassa og skrem vettet av eventuelle som står bak der... Eller bare stjel det... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 hei, hei, min gode mann... vi oppfordrer ikke til kriminelle handlinger her på forumet, gjør vi vel? Lenke til kommentar
amilo Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 eller... bestill det på nettet og få det i postkassen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå