CetOr Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Heisann! Jeg og ett par kompiser er SYKT keen på og dra til Trysil på nyttårsaften, men har funnet ut at vi er litt sene. Vi finner ingen hytter i Trysil. Vi tenkte vi skulle kjøpe en campingvogn for 500 kroner og ha med, men den måtte det betales vegavgift på + skilting, desutten hadde vi fått problemer med og ha ett sted og ha den. Noen kreative personer som har peiling på hva vi kan gjøre? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Sove i bilen? Satse på random chicks? La være å sove? Ikke dra? Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Vurderer faktisk det med soving i bilen, ta ned baksetene og bare ligge der, men da virker faktisk telt koseligere, men noen som har erfaring med og telte på vintern? Blir ikke det drit kaldt? Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har hatt minst 40 netter i telt om vinteren. Det er ikke noe problem, så lenge man har en sovepose som er bra. Soveposer kommer i forskjellige utgaver, så det er ikke noe særlig å ta med seg en sommerpose til en overnatting i 20 minus. Jeg ville bare ha sovet i bilen, i en sovepose med vinduet oppe. Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 virker morsommere med telt, men har bare en blå slitt sovepose som jeg har hatt siden jeg var rundt 6 år. Ser ut som det kanskje blir bilen! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 dersom en av deRe har en romslig bil så hadde jeg villet gått for den. telt blir bikkjekaldt. dere kan kjøpe et av de svær 8-12manns telta med ovn da. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 dersom en av deRe har en romslig bil så hadde jeg villet gått for den. telt blir bikkjekaldt. dere kan kjøpe et av de svær 8-12manns telta med ovn da. det spørs helt på soveposen da. ingen problem å sove i -20 med soveposen jeg har ihvertfall, den er godkjent for -30, men aldri testet den når der er så kaldt... Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Lavo, med bål i midten.. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvis dere vurderte å kjøpe en campingvogn for hele 500 kr, må jeg si forslagene som sovepose virker mer fornuftig. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Gikk Besseggen med klassen i starten av oktober, vi sov i lavoer, og selv om jeg hadde en sovepose som tålte -15C så blei det kaldt. Bil høres mer fornuftig ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå