hernie1 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) For alle dere som har disk prolaps L5 / S1 !!! Jeg har hatt vondt i høgre lår pga trykk på ledd. Mange sier at dette er heilt ufarli, men vi med smerte veit at det er vondt og blir verre med kver dag. I Norge er operasjon løsningen ved et slik problem. Eg anbefaler noe heilt annet. Har selv tatt MR og den visste disk prolaps ( L5 / S1 ). Eg fråråder operasjon. kjenner til en person hvor operasjonen av brokken har vert vellyket men vedkommande må gå med bløje resten av livet. Fant en lege som fixer problemet med hjelp av sprøyter. Eg har møtt folk som har vore senge liggande og han fekk dem opp på beina igjenn. Eg har oppretta et epost konto for å gi dokke litt info dersom dokke lurer på nåke: ### Epost fjernet av moderator ### vil hjelpe alle med dette problemet, veit korlais det er å ha denne smerten ... Endret 17. november 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Hernie: Du må definere hva brokk er. Brokk kan gi være alvorlig konsekvenser hvis man ikke blir operert. Du er ikke en lege, således ikke en spesialist. Jeg tror du mener lumbardisk prolaps, el. skiveprolaps. Dette leses som en høytidelig tulle-reklame, som kan gi alvorlige konsekvenser, hvis en er "dum" nok til å råde med deg. Tråden er rapportert. Endret 17. november 2008 av Vaio Lenke til kommentar
hernie1 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Hernie:Du må definere hva brokk er. Brokk kan gi være alvorlig konsekvenser hvis man ikke blir operert. Du er ikke en lege, således ikke en spesialist. Jeg tror du mener lumbardisk prolaps, el. skiveprolaps. Dette leses som en høytidelig tulle-reklame, som kan gi alvorlige konsekvenser, hvis en er "dum" nok til å råde med deg. Tråden er rapportert. ja, jeg mener disk prolaps og dette er ingen tulle reklame. Beklager hvis noen missførstår og frå og med no får dere hjele dere selve. jeg har i hvertfall blitt "frisk" beklager for å prøve å gi tips. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Ønsker man å dele informasjon kan man opprette en egen diskusjonstråd for emnet hvor brukerne kan diskutere og spørre seg i mellom. Tråden stenges da vi ønsker å beholde diskusjonen på forumet, samt forumet er ikke en oppslagstavle for kontaktannonser o.l. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Endret 17. november 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg