Gå til innhold

Er det noen som studerer v/ Universitetet i Agder her?

NightKeeper

Anbefalte innlegg

2/3 av bygningene er litt langt unna sentrum, ellers er det jo litt ... "student"-kvalitet på hyblene; iaffal her på Groos. Rent funksjonsmessig er det helt greit, men det ser jo ikke helt nytt ut. Av klare negative ting på dublettene, har vi trange kjøkken og bad + varierende varme på dusjvannet. Brannalarmen er også ekstremt sensitiv, så den går litt for ofte.

Daniel :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og jeg bør søke allerede nå?

kartet til sesam ga ikke noen serlig god peilig på hvor groos, grøm og løvås er. hvilket er lengst fra uia?

vet du om det er noen som har kommet inn på forkurs der uten fulstendig fullt vitnemål?

Lenke til kommentar

Hvis du er usikker på om du kommer inn/har lyst til å starte på UiA, bør du kanskje vente med å søke bolig til du eventuelt er sikker. Men du bør være tidligst mulig ute.

Har ikkeno konkret svar på om noen har kommet inn uten fullstendig vitnemål, men jeg har ganske sterk tro på det. Ta kontakt med UiA og spør (Cathrine Svendsen).

Groos er lengst unna - ti minutters gange til UiA og 20-30 til sentrum. Grøm ligger midt i mellom, og Løvås er veldig nærmet Universitetet, men kanskje 15 minutter unna sentrum.

Ta kontakt om du trenger bøker til forkurset. ;)

Daniel :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

fikk tilbud om studieplass idag. forkurs i grimstad.

i februar søkte jeg på tre hybler med bad, og en leilighet på sia.no. bør vell være en ganske god sjanse for at jeg får en av de? eller når får man svar på det?

Lenke til kommentar

I Kristiansand, Gimlemoen, er det mange som bor rett ved skolen. Skolen ligger dessuten helt inntil turområdet Jegersberg, så det er gode muligheter til turer i skog og mark.

Går master i informasjonssystemer, begynte nå i januar.

Lenke til kommentar

Hvordan bor folk, penny? Har selv besøkt en student en annen plass, og han delte dusj og dass :(

Var en opplevelse med dårlige vibber. Egen dusj og dass ftw. Er greit når d blir vaska og slikt, men det blei det ikke, og man kjente ikke hverandre så godt, så det blei weird lawl.

Lenke til kommentar

Jeg bor i en privat leilighet i Kvadraturen med helt ok standard, men til det må man være villig å bruke mer enn 3-4000 i måneden.

Samtlige enheter i Gimle studentby (ved skolen) har eget bad, det som varierer er hvor mange man deler kjøkken med og selvfølgelig areal. På Lund er det mer variert, men tilsvarende billigere for de mest "sosiale" boløsningene. I tillegg finnes det studentboliger i Kvadraturen, det er en mengde bittesmå hybler hvor man deler bad og kjøkken med én annen, til gjengjeld er det billig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...