ftbllftbll Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen som vet hvordan jeg laster ned denne slik at overgangene blir oppdatert? Prøvde på pesnorge.net eller no og lagde bruker, men kommer ikke inn. Noen som kan fortelle med bruksanvisningen her? Takk! Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 ER DET INGEN SOM VET DETTE? MVH FTBLLFTBLL Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 ER DET INGEN SOM VET DETTE? MVH FTBLLFTBLL KAN JO egentlig bare laste ned oppdateringa som har kommet nå. spm kommer av seg selv når du starter spillet Lenke til kommentar
Shalashaska Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Når du har lasta ned oppdateringa, må du gå inn i "System settings" på spillet og velge "Download" for å få tak på transferupdates osv. Endret 18. november 2008 av Shalashaska Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Når du har lasta ned oppdateringa, må du gå inn i "System settings" på spillet og velge "Download" for å få tak på transferupdates osv. ok, takk. hvordan laster jeg ned system updaten på ps3'en? går jeg inn på internett der? Lenke til kommentar
-klikkert- Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Den skal komme automatisk når du starter opp PES09, hvis du da er koblet til nettet da;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå