ftbllftbll Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja. Internett faller stadig av. Med det mener jeg at av og til har jeg internett(en blå runding ved internett ikonet nede til høyre på statuslinjen) andre ganger kommer det en gul trekant med et utropstegn der og vips jeg har ikke internett? Hva kommer dette av? Kan det være antivrusprogrammet mitt? Bare tipp, men instalerte nylig et nytt gratis antivirus kalt Avira. Isåfall hvis dette er tilfelle, er det noen som har noen gode gratis antivirusprogrammer som ikke hindrer internett? Takk for hjelpelige svar Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det er sikkert lurt å beskrive følgende: Operativsystem / SP? Modem/router type, modell etc. ? Trådløs eller oppkoblet via kabel? Internettleverandør? Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Operativsystem / SP? windows vista home premium Modem/router type, modell etc. ? belkin wireless g router Trådløs eller oppkoblet via kabel? tråløst(vet dette kan skje oftere på tråløst enn på kabel, men har ikke pleid å skje..) Internettleverandør? telenor Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 ER DET INGEN SOM KAN HJELPE MEG MED DETTE? MVH ftbllftbll Lenke til kommentar
hessel Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det er ikke nødvendig å skrike. Fjern Avira hvis du mistenker at den skaper problemet. Installér AVG Antivirus (minst like bra... http://free.grisoft.com) Har du prøvd å boote ruteren? Har du prøvd å oppgradere firmware på ruteren? Har du prøvd å sette fast IP på PC'en, istedenfor å få tildelt IP via DHCP? Skjer det samme hvis du er koblet til ruteren via kabel? Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Ok. nå har jeg instalert AVG 8.0, alt fungerer unntatt recident shield.. Finner ikke ut av hvordan jeg skal få fikset dette og få den til å funke.. Noen som vet? Lenke til kommentar
hessel Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Resident shield er egentlig ikke så nøye å bruke, så den kan du godt deaktivere. Fungerer nettilgangen bra nå? Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 ja fungerer bedre, men når jeg deaktiverer resident shield så står det at AVG ikke beskytter pc'en din helt og widows greia med med en rød runding med et kryss kommer etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå