oXygEn Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Når man bruker oppsettet nedenfor, og kobler til med telefonen, funker det slik at man kun betaler for datamengden man laster ned, uavhengig av tilkoblingstid? Fant dette på www.opheim.com . Data-konto Telenor Gå inn i menyen [Tools - Settings - Connection - Access points] Velg Options - New access point Velg Use default settings Velg Connection Name Skriv et navn, f.eks. "Telenor Data GPRS" Velg Data bearer velg GPRS Velg Access Point Name Skriv "internet" Velg User Name la stå blank Velg Prompt password velg "No" Velg Password la stå blank Velg Authentication velg "Normal" Velg Gateway IP address skriv "0.0.0.0" Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Forutsetter at du har GPRS telefon såklart Men, ja, det er slik GPRS fungerer - du betaler kun for nedlastet mengde! Dersom jeg logger meg på wap.dagbladet.no/ og ikke trykker på koble av, koster det noe da? Den 'g'en i hjørnet er jo der, men jeg tar ikke imot mengder av data i og med at samme siden er oppe? Burde være gratis da? Eller? Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Du kan jo enkelt sjekke GPRS-loggen og se hvor mye du har lastet ned og hvor lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå