Joakimmo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ok tusen takk, riktig jeg har bare brukt utforskeren, har du noen forslag til program som lager sluttspor og startspor for meg? Lenke til kommentar
Makk-verk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ok tusen takk, riktig jeg har bare brukt utforskeren, har du noen forslag til program som lager sluttspor og startspor for meg? Det kan du også gjøre med utforskeren. Litt uavhengig av hvilket operativsystem du har (Vista/XP). Bare gå inn på CD/DVD'en du har brent ut, i utforskeren, så vil du få opp ett valg på venstre side om å "låse" plata (husker ikke ordrett hva det står). Evt. så tror jeg du kan høyreklikke på stasjonsbokstaven til DVD drevet ditt (I mitt tilfelle E:/) og velge dette alternativet fra menyen som popper opp. Hvis ikke har du jo et hav av gratis brenneprogrammer du kan laste ned. Se f.eks på www.download.com Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Prøver nå med Windows Media Player, lager den start og sluttspor? Lenke til kommentar
Makk-verk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Prøver nå med Windows Media Player, lager den start og sluttspor? Aldri brukt den, men den gjør garantert det. Du får vel sikket spørsmål om det før brenning. Hvis ikke bør du gå inn på instillingene og huke av for "å lukke plata" eller liknende. Skal være plankekjøring. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 hvorfor ikke bruke imgburn (som er verdens mest brukte brenneprogram) for å gjøre en lang historie kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå