Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vanskelig situasjon, hjelp?

Gjest Guest_Lars_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Lars_*

Hei, i det siste har det meste i livet mitt vært helt på topp. Har startet på videregående og er blitt kjent med mange så jeg kan legge fortiden bak meg, jeg merker også at jeg har forandret meg mye og blitt mer sikker på meg selv.

Etter som tiden gikk fikk jeg meg også en kjæreste i klassen. Jeg liker hun veldig mye og hun liker meg også, forholdet vårt er godt for å si det sånn. Det er her det begynner å skjære seg. Jeg har fått øynene opp for en annen jente i klassen. Jeg er mildt sagt forelsket, jeg likte også hun før jeg ble sammen med hun andre, men jeg tenkte at jeg ikke hadde sjans på henne og at hun og jeg kanskje ikke passet så bra sammen. Nå begynner jeg og de andre i klassen og gå mer og mer med henne og hun er liksom med i den vanlige gjengen som går sammen i klassen.

Jeg har vært sammen med kjæresten min i ca. 2-3 uker nå, så jeg tror ikke at jeg kan slå opp enda. Jeg har bare vært i et forhold før, og det tok raskt slutt.

Hva burde jeg gjøre? Jeg er redd for at hvis jeg slår opp nå blir kjæresten min sur, og siden hun kjenner hun andre som jeg også er interessert i, vil hun kanskje få hun til å mislike meg. Hvis jeg derimot ikke slår opp, og fortsetter i forholdet mitt vil kanskje hun andre bli sammen med noen andre.

Jeg har for all del ikke lyst til å ende opp som en drittsekk, jeg er veldig fornøyd med hva jeg allerede har bygd opp, og det er mer enn jeg kunne trodd jeg kunne for en stund siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville sagt, dropp det. Kan umulig ende bra, og er muligens også en fase. Er ofte også sånn at man vil ha det man ikke kan få. Før følte du at du ikke kunne få henne siden hun var "for bra for deg", nå ser du på dama di som et "hinder".

Og la oss si at du slår opp med kjæresten din, og blir sammen med denne jenta - da blir det fucka uansett. Spess hvis de to er venninner.

Men hvis du føler at du er skikkelig forelska i hun andre, burde du kanskje gjøre noe. Bare dritt å være sammen med noen mens man liker noen andre. Da anbefaler jeg å vente ann hvertfal en eller to uker, å se om du fortsatt liker hun andre. Hvis du gjør det, må du ta et valg.

Hvis ikke, er det bare å kose seg med dama=)

Btw, har du og dama et intimt forhold? Er jo ofte sånn at man begynner å like jenta mer og mer, hvis man holder mye på med henne:P

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lars_*

Ja, jeg vet at det kan gå veldig galt, men når jeg er med dama mi tenker jeg alt for mye på hun andre og at jeg heller burde ha vært sammen med henne.

Vi har vel ikke et helt intimt forhold, vi har ikke hatt sex enda, men vi har da "kosa" litt :)

Jeg håper bare at jeg kan være sammen med hun jeg er sammen med nå i en 1-2 måneders tid, får vi så slår opp men fortsatt er venner, så kan jeg bli sammen med hun andre hvis hun er "ledig".

Hvordan kan jeg finne ut om hun er interessert i meg i det hele tatt? Ellers er det jo et dødt løp.

Lenke til kommentar

Enten burde du satse på kjæresten din, eller droppe begge. Det blir bare rot av å holde på med flere i samme klasse. Spesielt når dere er venner, og med tanke på at dere har 2-3 år sammen!

Edit: Etter å lese det siste innlegget ditt. Gjør det slutt med hun nå, dropp begge. Utrolig dumt og barnslig å drøye det fordi dere ikke skal ha et så kort forhold. Hvis du har tenkt å satse på hun andre, vent isåfall en god stund.. Ville ikke anbefale deg å bli sammen med henne..

Endret av evolem
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Guest_Lars_*

Kan du begrunne hvorfor jeg bør slå opp med begge?

Lurer også på hvordan jeg kan finne ut om hun liker meg, tviler på at hun kommer til å si det siden jeg allerede er sammen med noen andre. Kanskje jeg burde snakke om dette med en venn jeg stoler på, som så kan snakke med hun andre om det?

Forholdet til kjæresten min er greit det, men tanken på å være sammen med hun andre er mye bedre, og overdøyer følelsene til kjæresten min. Flere ganger går jeg med vennene mine bare hvis hun andre er der, enn å gå med kjæresten min.

Lenke til kommentar

Er vel sikkert en fase du går igjennom, du tror gresset er grønnere på andre siden osv. Men som oftest er den ikke det..

Hvis ikke jeg tar helt feil tror du hun andre har så mange flere gode sider, men det er ikke alltid tilfelle..

Finn de positive sidene ved dama du har, og vær glad for dem..

Har du derimot ingen følelser for din nåværende dame, så gjør det slutt, ikke hold hun for narr..

Det og være sammen med en dame i 1 til 2 måneders tid for og så hoppe over til en ny dame gjør deg ikke bedre likt av de to damene og kan også gi deg et litt dårlig rykte. (Player, dårlig kjæreste osv)

Du nevner også at denne nye damen du har lyst på er i vennegjengen, hvis dere hadde blitt sammen, og så slår dere opp, det vil da gå ganske hardt utover vennegjengen, fordi da har den gjengen to personen som mest sannsynligvis ikke går så godt i lag..

My to cents

Lenke til kommentar
Hei, i det siste har det meste i livet mitt vært helt på topp. Har startet på videregående og er blitt kjent med mange så jeg kan legge fortiden bak meg, jeg merker også at jeg har forandret meg mye og blitt mer sikker på meg selv.

Etter som tiden gikk fikk jeg meg også en kjæreste i klassen. Jeg liker hun veldig mye og hun liker meg også, forholdet vårt er godt for å si det sånn. Det er her det begynner å skjære seg. Jeg har fått øynene opp for en annen jente i klassen. Jeg er mildt sagt forelsket, jeg likte også hun før jeg ble sammen med hun andre, men jeg tenkte at jeg ikke hadde sjans på henne og at hun og jeg kanskje ikke passet så bra sammen. Nå begynner jeg og de andre i klassen og gå mer og mer med henne og hun er liksom med i den vanlige gjengen som går sammen i klassen.

Jeg har vært sammen med kjæresten min i ca. 2-3 uker nå, så jeg tror ikke at jeg kan slå opp enda. Jeg har bare vært i et forhold før, og det tok raskt slutt.

Hva burde jeg gjøre? Jeg er redd for at hvis jeg slår opp nå blir kjæresten min sur, og siden hun kjenner hun andre som jeg også er interessert i, vil hun kanskje få hun til å mislike meg. Hvis jeg derimot ikke slår opp, og fortsetter i forholdet mitt vil kanskje hun andre bli sammen med noen andre.

Jeg har for all del ikke lyst til å ende opp som en drittsekk, jeg er veldig fornøyd med hva jeg allerede har bygd opp, og det er mer enn jeg kunne trodd jeg kunne for en stund siden.

Du er føkked uansett hva du gjør. Sånn sett er det bare til å være drittsekk. Da vil du i alle fall få pult et lass med andre damer. vær arrogant og selvsikker og du kan ikke tape. Det er klart at forholdet til begge disse damene går i dass, men hallo! Du er såpass ung at det er ikke nå du finner hun du gifter deg med og får barn med. det skjer senere. Vær player nå mens du ennå kan ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...