Gå til innhold

Vil dette TVkortet fungere i Norge?


huldal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant dette kortet --> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1122

 

Vil dette fungere på min laptop? Har per dagsdato kabeltv fra et privat kabelselskap, med en sånn vanlig antenne kabel inn til huset.

 

fant utrolig lite spesifikasjoner om det kortet via den linken. men har vel alternativer som skulle virke helt fint i norge? denne ville jo fungert helt fint http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319484. den koster litt mer.. men så støtter den også digitalt bakkenett om du skulle ønske det i steden :).. om det er like greit med usb for deg.. så finnes det mange alternativer der og.

Lenke til kommentar
Jeg ville ha et rimelig og funksjonibelt tv-kort, dessuten så sendes alt fraktfritt fra dealextreme

fraktfitt til hele verden fra hong kong? ville vært litt skeptisk om du ikke har erfaring med dem fra før eller vet om noen som har det..

 

men uansett. har du mulighet og ikke har noe problem med å benytte usb.. så får man mange rimelige og greie alternativer. og samtidig muligheten til å hente varen ett par dager etter bestilling..

Lenke til kommentar
Har bestillt en del gadgets fra Dealextreme før... det ligger som regel på 1 ukes levering fra bestillingsdato... Og gratis frakt :)

 

Har mange ledige usb porter. Har du link til et rimelig og bra tvkort da?

 

 

vel.. somregel er vel kombinasjon rimelig og bra litt vanskelig.. jeg hadde nok spandert på ett par hundrelapper ekstra for å få noe jeg ville blitt fornøyd med.. som også støtter litt nyere teknologi i samme slengen. noe som dette eller no.. men finnes mange rimligere alternativer her men du må se etter at det støtter analog. DVB-T er digitalt bakkenett DVB-C er digitalt kabelnett og DVB-S er satelitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...