Core-1 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Men har fått er rart problem, og med min datakyndighet så skjønner jeg ikke en dritt Håper dere kan hjelpe meg bare legger ut bildene jeg, hvor mye jeg klarer og forklare er mindre en lite..... EDIT: la til nytt bilde Endret 18. november 2008 av Microgekk Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Ingen? Trenger virkelig hjelp! Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Ingen? er jo tross alt et forum, jeg kan vel ikke ha så uflaks at jeg ikke får svar? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Prøv å reinstallere programmene det gjelder. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Prøv å reinstallere programmene det gjelder. hvordan gjør jeg det, skal jeg gå inn på siden dems? prøvde og trykke på "se etter en løsning på internett" men det kom tilbake når jeg restarta Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Du går inn på control panel og velger "add remove programs". Så fjerner du alle programmene det gjelder. Etter det går du inn på google, søker etter de programmene du skal ha, laster de ned og installerer de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå