pan100 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei folkens. Sitter her og jobber med CMSet mitt igjen, og trenger noen kloke hoder som kan hjelpe meg litt med XSLT. Jeg har denne i xslt-filen min: <xsl:if test="not(coam/pageSpecific/module/Index)"><p><a href="http://www.ba.no">Back to Main Page</a></p></xsl:if> Det den skal gjøre er å lage lenken hvis elementet Index ikke finnes i xml-filen. Men den viser linken selv om Index finnes! Hva er feil??? Lenke til kommentar
pan100 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Her er forresten xml-filen: <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <?xml-stylesheet type="text/xsl" href="style.xsl"?> <coam> <title>Semesteroppgave HUIN 205 - COAM-CMS</title> <subtitle>Coded On A Mac CMS, av Per-Øivin Berg Andersen</subtitle> <description> Denne websiden er en presentasjon av Per-Øivin Berg Andersens CMS "COAM-CMS", laget høsten 2008 som semesteroppgave i faget HUIN 205 ved universitetet i Bergen. </description> <contact>pan100 at student dott uib dott no</contact> <content> <menu> <menuCategory name="Programmering" numberOfPosts="0"/> <menuCategory name="HUIN102" numberOfPosts="0"/> <menuCategory name="HUIN106" numberOfPosts="4"/> </menu> <pageSpecific> <module> <Index> <iCategory name="Programmering" description="En kategori som inneholder innlegg om programmering. L33t!"/> <iCategory name="HUIN102" description=""/> <iCategory name="HUIN106" description="Et fag som har med nettkultur å gjøre blant annet."> <iPost id="5" title="Hvordan?" author="test" createdAt="2008-11-15 18:00:15"> Hvordan? Hvordan kan egentlig teknologiske verktøy revolusjonere samfunnet og flytte pa? makt? Shirky (2008:17) har argumentert med at en endring i ma?ten vi kommuniserer pa?, vil endre samfunnet... </iPost> <iPost id="3" title="Utkast til oblig 3" author="test" createdAt="2008-11-15 17:47:28" editedAt="2008-11-15 18:01:29" editedBy="test"> Innledning Året var 2007, jeg tror kalenderen viste Februar eller Mars. Jeg drev med Java-prorammering og systemutvikling, og jobbet i gruppe med noen andre studenter. Jeg husker ikke sa? mye om ... </iPost> </iCategory> </Index> </module> </pageSpecific> </content> </coam> Lenke til kommentar
pan100 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Løst. Glemte å ta med content sånn er det når man koder lenge uten pause! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå