Skinney Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Nvidia har nylig gitt ut en betadriver som gjør det mulig å benytte seg av Purevideo på blant annet Linux. Les mer Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvilken versjon er det mplayer snapshotet? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Sikkert en patch, så det dukker nok uansett opp rimelig fort som (nok en) en output-driver. Hva er forskjellen på dette, og gode-gamle XV, som også avlaster CPU ganske bra? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 meget bra at flere får øynene opp for de alternative operativsystemene Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Sikkert en patch, så det dukker nok uansett opp rimelig fort som (nok en) en output-driver. Hva er forskjellen på dette, og gode-gamle XV, som også avlaster CPU ganske bra? Ganske bra? http://www.phoronix.com/scan.php?page=arti...vdpau&num=2 Forskjellen demonstreres ganske bra i denne benchmarken Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Dette var en kjekk nyhet Da mangler det kun at Nvidia fikser buggen i Linux-skjermdriveren deres som gjør at det på mange HP-laptoper ikke går an å endre lysstyrken på skjermen. Da ville jeg blitt virkelig glad. Endret 17. november 2008 av Anderssb Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Eneste jeg mangler nå er en 64-bit Java plugin for firefox også er jeg klar for å hoppe til en 64-bit distro Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Arch64? Vurderer den nå da Adobe endelig utgir flash i 64-bit. Endret 17. november 2008 av TheMaister Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Eneste jeg mangler nå er en 64-bit Java plugin for firefox også er jeg klar for å hoppe til en 64-bit distro Når kan vi forvente det? Ellers fungerer 64bit flash, så langt, veldig bra i 64bits Ubuntu 8.10 på min maskin. Endret 17. november 2008 av Dy§no Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Arch64? Vurderer den nå da Adobe endelig utgir flash i 64-bit. Arch er den ENESTE Linux-distroen Har ikke hørt noe om en 64-bit java plugin fra Sun, så får smøre oss med tolmodighet til de åpne alternativene blir klar for det vil jeg tro :S Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Arch64? Vurderer den nå da Adobe endelig utgir flash i 64-bit. Arch er den ENESTE Linux-distroen Har ikke hørt noe om en 64-bit java plugin fra Sun, så får smøre oss med tolmodighet til de åpne alternativene blir klar for det vil jeg tro :S OpenJDK har så vidt jeg vet allerede en 64-bit plugin, problemet er at OpenJDK ikke er signert og dermed uansett ikke kan brukes av nettbankene... De krever Sun sin JRE, hvor plugin'en enn så lenge kun er 32-bit. Mener å ha hørt at de (SUN) har lovet å komme med en 64-bt plugin til neste år en gang... Forøvrig så er jo OpenSUSE 64-bit og Fedora 64-bit sin støtte for å kjøre 32-bit applikasjoner "out-of-the-box" veldig bra. Uendelig mye bedre enn støtten for å gjøre det samme under ubuntu. (Ubuntu er riktig nok på vei til å bli bedre den også, men har fortsatt et lite stykke igjen.) Kjører man OpenSUSE eller Fedora, så er det i mine øyne ingen grunn til å kjøre 32-bit på OS'et (i alle fall om man har >2GB RAM.) Endret 18. november 2008 av daffyd Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 http://bugs.sun.com/bugdatabase/view_bug.do?bug_id=4802695 Skammelig lenge siden denne ble submittet. Ser ut som om den skal være fikset i Java6u12 (b01). Den er imidlertid ikke gitt ut enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå