Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mulig å penetrere vagina med pungen?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Folk får ha sin egen mening, jeg foretrekker kald vagina fremfor oppreven vagina XD

Dessuten tror jeg det blir værre for herremannen som er innehaveren av disse frosne ballene

Kanskje det er like herlig for begge to? :p

Jeg tror det er mer sannsynlig enn noe som helst annet i hele verden :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er fysisk sett umulig.

jeg prøvde akkurat med typen....(ikke døm meg, det måtte prøves) :roll:

Det er ikke det, jeg tror det bare handler om teknikk, størrelse på testikler, lengde på pung (funker nok best med hengepung) og hvor mye ubehag/smerte en fyr er villig til å gå igjennom for å dytte ballene sine opp i en kjerring...

Lenke til kommentar

Jeg så desverre videoen av den "erigerte pungen" uten å vite at damen sto bak meg. Vel hun syns nå jeg er syk og hun håper jeg ikke kommer til å gjøre det på henne.

Ellers vil jeg si denne tråden begynner å bli ganske morsom.

En på jobben fikk forresten utslett/sår på lillemann etter han sølte en blanding av sement og parafin på den, så sement på ballene er nok ikke lurt (men over gjennomsnittelig morsomt å være vitne til).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg så desverre videoen av den "erigerte pungen" uten å vite at damen sto bak meg. Vel hun syns nå jeg er syk og hun håper jeg ikke kommer til å gjøre det på henne.

En på jobben fikk forresten utslett/sår på lillemann etter han sølte en blanding av sement og parafin på den, så sement på ballene er nok ikke lurt (men over gjennomsnittelig morsomt å være vitne til).

Så gay show i dusjen foretrekker du? ^^ :!:

Lenke til kommentar

Så gay show i dusjen foretrekker du? ^^ :!:

Dusjen? Vi har da ikke parafin og sement i dusjen. Dette skjedde nok ute.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...