bmw318 Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 noen som vet hvor man kan få tak i GRATIS hjemmeside??? jan-frode Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 www.start.no gir deg gratis plass :wink: Lenke til kommentar
Azton Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Kan jo også titte innom, www.home.no og hvis du har telenor, så trodde jeg du skulle ha hjemmeside plass på http://home.online.no Men jeg foretrekker www.start.no, pga de har php - Azton Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Ja, Start leverer en solid og bra tjeneste. Har hatt hjemmeside hos dem i snart 4 år. Hos Start får du 30 MB hjemmeområde og 30 MB til din e-post. Jeg har hatt litt trøbbel med e-post tjenesten til tider, men man må jo regne med litt svinn når tjenesten er gratis. Velg Start! Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 men du får vel kanskje reklame hos start.no ? -ellers høres det jo nesten for godt ut til å være sant Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Nei, det er ingen reklame hos Start. Og, det er ikke for godt til å være sant... :wink: Lenke til kommentar
maedox Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Må du ikke koble opp internett gjennom start sin sentral for å kunne bruke ftp-tjenesten der da? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Du kan bruke WS_FTP eller et annet ftp program, eller du kan bruke publiserings funksjonen som er innebygget i Frontpage. Start har støtte for Frontpage server tillegg, slik at å publisere hjemmesiden går som en drøm. Jeg fortrekker å uploade selv. Frontpage er for pyser... Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Dette gjelder nye medlemmer: http://www.start.no/ftp/ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Det koster vel 10 kr eller noe å få aktivert plassen hos start, du må sende inn en SMS. Har selv webplass hos start og er fornøyd. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Du kan også åpne kontoen din ved å sende en SMS-melding: Send ST FTP <ditt brukernavn> til 1963. Dette koster 10 kroner, og er en engangssum som dekker utgiftene. Jeg, vil legge til at å komme inn på ftp.start.no ikke alltid er en dans på roser. Da er det bare å vente et par timer å prøve igjen. Som, sagt før; Det er gratis, og sånn må vi tolerere av og til. Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Vel, det er litt for godt til å være sant. Serveren er selvsagt reklamefri, PHP4 og Perl er installert, om masse andre bra features.. Sikkerheten der, derimot. Tror det skal være mulig å skrive til filer på andres "områder", lese av ukrypterte passord, osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå