magneman Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Hei, har laget en tråd tidligere, men budsjettet mitt har blitt litt strammere. Har satt sammen en PC på Komplett.no og lurer på om det er noen ting å skifte på. PC-en skal brukes til spilling + office programmer, kanskje noe enkel movie-making og slikt. Ingen overklokking eller tukling med BIOS. Bygging av PC selv kommer ikke på tale. Strømkabel PC m/Jord 2m Nero 8 OEM Vista kompatibel CyberLink DVD Suite 5, 6Channel, OEM CD, Musmatte Blå 4/6mm Støtsikker PC-eske Company of Heroes DX10 NZXT HUSH, Black Aluminum Front, 2X Blue Corsair Powersupply 750W Black, ATX/EPS, Asus P5Q Deluxe, P45, Socket-775, DDR2, Intel Core™ 2 Duo E8500 3.16GHz, Socket PowerColor Radeon HD 4870 "PCS" 512MB, Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Samsung SpinPoint F1 750GB SATA2 Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-7200S, USB2 multikortleser 3.5" sort for Samsung 22" Wide Syncmaster T220, MS COA Label Windows MS MANUALS Win Vista Home Premium MS ROYALTY Vista Home Premium MS Win Vista Home Premium Norsk Garanti 3 år - Sende inn Support Komplett.no - Komplett sin Beklager, men jeg kan ikke å lage en handleliste, så måtte kopiere teksten istedenfor. Komponentene er basert på denne PC-en: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10238 Noen innspill? EDIT: Hvor oppgraderingsvennlig vil denne PC-en være med tanke på anskaffelse av et nytt skjermkort om ett eller to år? Endret 18. november 2008 av magneman Lenke til kommentar
magneman Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Hilfe! Trenger bare noen forbedringer eller at noen sier kjør på, så bestiller jeg! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ser veldig fint ut det oppsettet Eneste jeg ville gjort var å velge bort vista, og legge 64-bit Vista løst i pakken. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Takker. Er en ting jeg er usikker på, dog, varme. Tror ikke det er så mange vifter i NZXT Hush, tror det er 2, med et HD 4870-kort blir dette kanskje for varmt? Er det nødvendig med ekstra vifter eller noe annet? Vil helst slippe det, men må jeg så må jeg. Blir det nødvendig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå