amish Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen som vet hvor høyt jeg kan få disse? Har et Asus P5N-E Sli hovedkort, og har prosessoren liggende på 3.2 stabilt. Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvor høyt hva da? mhz? volt? Jeg har mine på 1000 mhz med 3.6 ghz intel quad q6600 Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
amish Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Hvor høyt hva da?mhz? volt? Jeg har mine på 1000 mhz med 3.6 ghz intel quad q6600 Mvh donnieakalefty Hva stillte du volten på da? På ramen altså Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Bruker 2 volt på rammen, og da er de stabile som bare det. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
amish Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 rart når standar verdien er 2.1v Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det har vel vært sagt at max verdien innenfor garantien er 2.1V, men etterhvert som tiden gikk og jeg besøkte OCZ's produktside igjen så stod det ikke noe om det lenger. Mine kjører i øyeblikket på 900Mhz med standardtimings. Minnet greier ihvertfall 950Mhz @ 2.1V, sikkert også 1Gz som han over meg nevner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Du må ikke bruke standard verdien, mange hovedkort har en auto verdi eller en egen verdi på kanskje 1,8 volt eller 1,9 osv. Jeg bare valgte 2 volt som da er 0,1 volt under det som er "standard" for den rambrikken og det fungerer kjempe fint det. Du kan jo også gå høyere enn standard verdien på 2.1 volt vis du ønsker det. Lenke til kommentar
amish Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Det har vel vært sagt at max verdien innenfor garantien er 2.1V, men etterhvert som tiden gikk og jeg besøkte OCZ's produktside igjen så stod det ikke noe om det lenger. Mine kjører i øyeblikket på 900Mhz med standardtimings. Minnet greier ihvertfall 950Mhz @ 2.1V, sikkert også 1Gz som han over meg nevner Leste litt på siden dems, og garantien gjelder kun 1.9v og under. Standar verdien er 1.8v fant jeg ut nå, må ha sett på noen andre brikker. Så den Extended Voltage Protection hjalper ikke så mye Du må ikke bruke standard verdien, mange hovedkort har en auto verdi eller en egen verdi på kanskje 1,8 volt eller 1,9 osv. Jeg bare valgte 2 volt som da er 0,1 volt under det som er "standard" for den rambrikken og det fungerer kjempe fint det. Du kan jo også gå høyere enn standard verdien på 2.1 volt vis du ønsker det. Kan ikke sette noe på Auto på hovedkortet mitt uten at det går istå, vis jeg kjører dualchannel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Qoute: **OCZ EVP (Extended Voltage Protection) is a feature that allows performance enthusiasts to use a VDIMM of 2.2V ± 5% without invalidating their OCZ Lifetime Warranty. OCZ info Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå