sdf123 Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har i alle år brukt t-skjorter under alt annet. Under skjorter, men også under t-skjorter. Har alltid pleid å kjøpt Manbasic som man får kjøpt på Dressmann. Men har alltid syntes at dem er litt kjukke, dem kunne vært mye tynnere. Noen som har noen anbefalinger til noen tynne under-t-skjorter? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 H&M har ganske tynne t-skjorter til en femtilapp. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Fillipa K Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) armani underwear er kjempedeilig og ha under, kjempegod passform så man kan også bruke de som bare vanlige t-skjorter også Endret 17. november 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
ElVista Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Armani, Filippa K eller Dolce&Gabbana Lenke til kommentar
bananmelk Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 cubus? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Dere som foreslår merker, brukerer dere dem selv, elelr er det bare et wild guess på et klesmerke? Legg gjerne med en link om dere finner. Men tynne, myke og litt tettsittende er viktige faktorer=)Også korte armen og stretch er pluss. Endret 17. november 2008 av everlong Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Er og nysgjerrig på dette... Er levis t-skjorte bra til dette? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Dere som foreslår merker, brukerer dere dem selv, elelr er det bare et wild guess på et klesmerke? Legg gjerne med en link om dere finner. Menn tynne, myke og litt tettsittende er viktige faktorer=) de armani underwear er no av det mest komfertable jeg bruker, finner ingen interett butikker som har de, men de fleste butikker som selger armani, har armani underwear, eks: 4 men 4 women, disse er tynne myke, og tettsittende, er stertch i dem, Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 huff, det husker jeg ikke akkuart i hue nå, enten 300 eller 400 tror jeg de lå på, ihvertfall med v-hals Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 H&M har ganske tynne t-skjorter til en femtilapp. Jeg har noen av dem, og de er helt kurante. Pleier ikke å flashe de helhvite t-skjortene, men de duger. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Filippa K Men, går du med t-skjorter under t-skjorter? Hva er vitsen med det? Lenke til kommentar
floww Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 hørtes litt funky ut.. jeg bruker tskjorter/singlets under jakker/gensere bare. tskjorter under skjorte? what Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hørtes litt teit ut med en t-skjorte under t-skjorten, men i ditt tilfelle ville jeg nok gått for en tank top. Det jeg pleier å bruke hvis jeg absolutt må ha noe under t-skjorten. Endret 19. november 2008 av Fibber Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 hørtes litt funky ut.. jeg bruker tskjorter/singlets under jakker/gensere bare. tskjorter under skjorte? what og bruke t-skjorte under en skjorte ser jeg ikke noe spesielt med Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Er og nysgjerrig på dette... Er levis t-skjorte bra til dette? Nja, jeg kjøpte en 5-pack hvite Levis t-skjorter og de er nesten for tynne. Kan nesten se gjennom de. Lenke til kommentar
floww Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 hørtes litt funky ut.. jeg bruker tskjorter/singlets under jakker/gensere bare. tskjorter under skjorte? what og bruke t-skjorte under en skjorte ser jeg ikke noe spesielt med glemte å nevne "med mindre du har skjorta åpen". ellers syns jeg det ser latterlig ut skriker litt raaaandom når du går i normal kneppa igjen skjorte også med tskjorte under Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå