Thor. Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Er det mulig å fikse en ekstra strømkabel og sensorbar til wii? RGB/component er i boks fra før. Grunnen til at jeg spør er at jeg da sparer meg for bagasje når jeg pendler hjem. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 sensorbar får du i hvert fall kjøpt på www.dealextreme.com Strømkabel vet jeg ikke med, men kan hende at de har det også der Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Fant ingen strømkabler på DX nei, kun en foreldreboks med timer. Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Får kjøpt sånn tredjeparts trådløs sensorbar på gamestop/ebgames;) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Joda. Sensoren er grei. Men jeg finner ingen ekstra strømadapter. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg fant det på DX også, denne f.eks, og så trenger du denne i tillegg. Fra Codejunkies kommer denne. Er bare å google litt så finner man mye rart. Dealextreme har jeg bare gode erfaringer med, men frakttiden er fort 10 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå