Gå til innhold

Kulturo: Starship Trooper 3: Marauder


Costello

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes nyhetsinnslagende er helt sinnsykt morsomt, det er faktisk grunn ok til å se filmen spør du meg. Filmen har mangler, men synes alikevel den klarer å bevare mye av starship troopers 1 feelingen, og det er ikke verst. Synes filmen ligger på en god 7 jeg, men kanskje mest for spesielt interesserte, og som liker starship troopers humoren.

 

2'ern derimot var en stor katastrofe.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk sett toeren. Såvidt jeg husker er den et eksamensarbeide til en regissørstudent eller noe sånt (stod bakpå coveret). De leide den ut i videosjappa en stund, og forelska som jeg var i eneren mått jeg jo leie den (ST1 husker jeg som en av de bedre sciencefictionopplevelsene for min del, god kombo av humor, fin dame, godt skuespill, kule effekter, god filming, redigering og brukbar historie).

 

Toeren viste seg å være min hittil verste overgang fra første til andre-film. Som eksamensfilm for en avgangsstudent var den sikkert ståkarakter, men i et internasjonalt marked som forventer mye når det står Starship Troopers på boksen falt den LANGT igjennom. I hele filmen er gjengen den handler om strandet på samme planet. Det skjer lite og det er forutsigbart. Og Denise Richards og for øvrig også de andre gode skuespillerne er borte. Etter en drøy time er filmen over, uten at det egentlig har skjedd stort.

Lenke til kommentar

Huff, det var faktisk skuespillet som ødela denne for meg. Og jeg har evnen til å se rett igjennom dårlig skuespill, så lenge effektene er på plass. Dessverre vil jeg påstå at effektene også ramler igjennom en del steder. Spesielt da romskipene flyr over en jord-lignende planet ble jeg veldig overrasket over hvor dårlig oppløsning det var på planet-teksturen. Noenlunde enig i karakteren.

Kanskje 4/10 fra meg, siden Van Dien er tilbake.

Lenke til kommentar

Kjøpte filmen i Budapest og hadde ikkje sett Starship Troopers siden den første filmen. Eg håpte på at det skulle ca være same som det, men blei overraska med dårlig skuespilling og manus, angra sikkerlig for at eg kjøpte den :( Skulle ønske at dei kunne ha prøvd seg litt meir enn det dei gjor.

Lenke til kommentar

Nei - nei - nei!! 2'ern var kansje dårlig men denne var jo helt konge!! Digget den!

Elsker sånn duste-humor som filmen bygger på. Mye bra splatter også ;o)

 

Ikke like gjennomført som originalen, men faen så underholdende!!

 

Lo så tårene trillet av og til.

 

 

"There you have it, JUSTICE" -fantastisk!

Endret av blackcom
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...