Costello Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Resultatet av 100 % vilje og 0 % evne. Les mer Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Visste ikke at det fantes en ST 2 jeg... Kan nok neppe måle seg mot den første filmen, pure action made of win. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Synes den fikk en litt lav karakter da, filmen er jo dugelig for sitt. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Synes at 3 var for høyt. Selv ga jeg den en 0... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noe som er høyst urimelig. 0 = Anus Magillicutty (2003), ikke Starship Troopers 3. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Jeg var innstillt på dårlig film. En kompis av meg advarte meg. Oppdaga at skuespillerne spillte forferdelig dårlig / dårlig regisør. Så bare en halvtime av filmen. Piratbukta kan hjelpe deg og spare penger. Og kjøpe denne filmen er ikke vellbrukte penger... Endret 17. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Jeg synes nyhetsinnslagende er helt sinnsykt morsomt, det er faktisk grunn ok til å se filmen spør du meg. Filmen har mangler, men synes alikevel den klarer å bevare mye av starship troopers 1 feelingen, og det er ikke verst. Synes filmen ligger på en god 7 jeg, men kanskje mest for spesielt interesserte, og som liker starship troopers humoren. 2'ern derimot var en stor katastrofe. Endret 17. november 2008 av Crispin Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Resultatet av 100 % vilje og 0 % evne.Les mer likte 1'ern godt. men synd at de ikke klarer å lage sikkerlig oppfølger. skal se denne da. Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har faktisk sett toeren. Såvidt jeg husker er den et eksamensarbeide til en regissørstudent eller noe sånt (stod bakpå coveret). De leide den ut i videosjappa en stund, og forelska som jeg var i eneren mått jeg jo leie den (ST1 husker jeg som en av de bedre sciencefictionopplevelsene for min del, god kombo av humor, fin dame, godt skuespill, kule effekter, god filming, redigering og brukbar historie). Toeren viste seg å være min hittil verste overgang fra første til andre-film. Som eksamensfilm for en avgangsstudent var den sikkert ståkarakter, men i et internasjonalt marked som forventer mye når det står Starship Troopers på boksen falt den LANGT igjennom. I hele filmen er gjengen den handler om strandet på samme planet. Det skjer lite og det er forutsigbart. Og Denise Richards og for øvrig også de andre gode skuespillerne er borte. Etter en drøy time er filmen over, uten at det egentlig har skjedd stort. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg holdt på å leie denne, men lot være pga toerens skuffelse... Etter å ha lest litt her nå fikk jeg lyst til å leie den igjen, virker som et steg opp igjen fra toeren =) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Den har jo et par satiriske godbiter. En film som absolutt ikke må tas seriøst, da har man gått glipp av poenget og premissene Ga den vel 5/10, om jeg husker korrekt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg må vel sjekke den ut. Men jeg kommer ikke i å gå i fellen å ta den seriøst. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Huff, det var faktisk skuespillet som ødela denne for meg. Og jeg har evnen til å se rett igjennom dårlig skuespill, så lenge effektene er på plass. Dessverre vil jeg påstå at effektene også ramler igjennom en del steder. Spesielt da romskipene flyr over en jord-lignende planet ble jeg veldig overrasket over hvor dårlig oppløsning det var på planet-teksturen. Noenlunde enig i karakteren. Kanskje 4/10 fra meg, siden Van Dien er tilbake. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Så denne med en kompis for en stund siden. Ikke noe tvil om at den er Dårlig med stor D, men med en gang man slutter å prøve å ta den seriøst, og ser den som det den er, en dårlig komedie, blir den med ett mye bedre (fremdeles langt ifra bra, men bedre hvertfall ). Lenke til kommentar
MPC Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Kjøpte filmen i Budapest og hadde ikkje sett Starship Troopers siden den første filmen. Eg håpte på at det skulle ca være same som det, men blei overraska med dårlig skuespilling og manus, angra sikkerlig for at eg kjøpte den Skulle ønske at dei kunne ha prøvd seg litt meir enn det dei gjor. Lenke til kommentar
blackcom Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Nei - nei - nei!! 2'ern var kansje dårlig men denne var jo helt konge!! Digget den! Elsker sånn duste-humor som filmen bygger på. Mye bra splatter også ;o) Ikke like gjennomført som originalen, men faen så underholdende!! Lo så tårene trillet av og til. "There you have it, JUSTICE" -fantastisk! Endret 18. november 2008 av blackcom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg