karbiz Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hei Jeg skal installere Xp pro over Home Jeg trodde det da var bare å sette i CD'en, og starte opp, så skulle installeringen starte automatisk, men det gjør den ikke. Hvilke innstillinger skal Bios være i, for jeg regner med at det er her det skal fikses. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Første boot 1.44 disketst. A: andre boot CD-rom Stasjon (normalt E: ) Er ikke sikkert på om du kan inst. PRO rett over HOME versjon uten å formatere først ??? Lenke til kommentar
karbiz Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Har det noe å si hvem som står som 1 og 2? Lenke til kommentar
karbiz Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Jeg prøvde det, men den fant ikke noe på noen av dem, er det andre innstillinger som har noe å si? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Har det noe å si hvem som står som 1 og 2? Det vanlige er at floppyen er først Lenke til kommentar
hmm Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Om ikke maskina booter fra cd'en så setter du alle sammen som cd-rom under boot device i bios, du setter også try other boot devices på disabled. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå