kjermy Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Fatter ikke hvordan det kan være så fælt.... Det å få penger uten grunn hver jævla gang du spør er mye verre syns jeg... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Fatter ikke hvordan det kan være så fælt.... Det å få penger uten grunn hver jævla gang du spør er mye verre syns jeg... Ja, men å få gode karakterer går bare til DEG og DIN EGEN VINNING. Derfor mener jeg at man ikke bør få penger får gode karakterer, rydde sitt eget rot, osv. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det oppfordrer jo barnet til å lese og pugge mere... Alle foreldre som vil barna vèll, gir dem penger for gode karakterer... Husk at 14 år gamle barn tenker ikke så mye på karakterer å slikt.. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det oppfordrer jo barnet til å lese og pugge mere... Alle foreldre som vil barna vèll, gir dem penger for gode karakterer... Husk at 14 år gamle barn tenker ikke så mye på karakterer å slikt.. Skal jeg love deg, er få av dem... Jeg tenker på karakterer, men ikke så utrolig mye... That's just how we are Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Kansje jeg skulle spør om det der med gode karakterer, en jente i klassen min får penger for alt over 4er og hu får nesten bare 5ere Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Men jeg vet egentlig ikke om dette er noe som har med "generelt om spill" kategorien å gjøre... Det handler i grunnen om å tjene penger... Men men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå