Gjest Guest_usikker_* Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Må få luftet litt tanker. Har seg sånn at jeg går i klassen med ei jente, jeg er 20, hun snart 22. Greia er at jeg liker henne litt, ikke forelsket eller noe, ikke enda i hvertfall. Problemet er at hun har type, men han bor i Danmark, å de ble i lag tidligere i år. Vi har fått veldig god kontakt etter hvert, jeg og hun, ikke typen . Faktisk så god kontakt har jeg aldri hatt med en jente før, uten om eksen da. Hun er en sånn type jente som jeg egentlig vil ha. F.eks. vi kan sitte å kose når vi ser film og sånt, type stryke i håret o.l. Har tilogmed sovet middag lamme hun, veldig intimt. Dette er da problemet. Det er tydelig at hun liker meg, det vet jeg, hun vet nok at jeg liker henne også. Så vet jeg ikke lengre. Hva gjør jeg nå? Jeg kan jo ikke akkurat dytte henne til å slå opp med typen for at vi må teste om vi _kanskje_ passer i lag. Da vil jeg føle meg evig elendig hvis det ikke fungerer. Jeg vet ikke om jeg kommer til å bli forelsket. Jeg kan jo ikke heller få henne til å være utro, da ville ikke jeg stolt på henne i etterkant. Hva tror dere? Vanskelig situasjon, måtte bare lufte litt tanker. Takk. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Enten er verden drittsekk mot deg, eller så må du være drittsekk. Resten er enkel matte. Lenke til kommentar
Gjest Guest_usikker_* Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hadde bare verden vært så svart og hvit hadde det gått ja, men verden er nok ikke det. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Vet ikke om du forsto meg rett, men ikke tenk på typen Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Du har jo ingen respekt for det forholdet, så det er ikke noe å vente med. Men ville vært skeptisk til henne. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Du har jo ingen respekt for det forholdet, så det er ikke noe å vente med. Men ville vært skeptisk til henne. Ja, helt enig! Hvis hu er sånn mot han, så hvorfor skulle ikke det samme skje med deg? Har faktisk vært borti akkurat det samme, og jeg fikk samme medisin som hennes siste. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ikke ditt ansvar at hun eventuelt er utro. Lenke til kommentar
Tullejenta14 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Dumt å starte et forhold der den ene parten er utro.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja, men samtidig skal man heller ikke se bort ifra at de kan ende opp livslang partner. Lenke til kommentar
Gjest Guest_usikker_* Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja det er slik jeg tenker, hvordan kan jeg vite at det samme ikke kommer til å skje på nytt. Men det er jeg villig til å satse på hvis det skulle bli noe mellom oss, hun kan jo være kjærligheten i mitt liv, selv om det ikke virker slik nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå