Gamer93 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei, jeg har nettopp degradert eller *oppgradert* fra vista 64 til XP 64 og opplever at skjermen fryser når jeg spiller div spill som wow. Lurer på hva dette kommer av. Dette skjer ikke under nettsurfing o.l Takker for svar som kommer inn :] Lenke til kommentar
Smoker Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei, jeg har nettopp degradert eller *oppgradert* fra vista 64 til XP 64 og opplever at skjermen fryser når jeg spiller div spill som wow. Lurer på hva dette kommer av. Dette skjer ikke under nettsurfing o.l Takker for svar som kommer inn :] om dette skjer etter en liten stund.. så kan det fort være tempratur problemer. har du ikke merket noe av dette før.. og har amd cpu.. så stikk på amd.com og last ned cpu optimizer (trur jeg det heter.) for din cpu. Dette skal rette problematikk med flerkjerna amd cpu'er og gaming. Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Har splitter ny pc til 14 000 , CPU'n står på 10 % i spill ' Ingen andre muligheter? Endret 17. november 2008 av Gamer93 Lenke til kommentar
Smoker Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har splitter ny pc til 14 000 , CPU'n står på 10 % i spill ' Ingen andre muligheter? du hadde ikke disse problemene når du kjørte vista? og du gamet i vista? Lenke til kommentar
Smoker Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Nope. Kanskje du sliter med DX'en din eller no skjermkort driver da... ligger en DX 9.24 eller no på microsoft. hva skjer om du trykker alt + esc, windows tasten, eller ctrl+alt+delete når spillet fryser da?.. har resten av pc'n fryst og, eller bare spillet? Hva med 32 bit xp forresten?.. spilla er stortsett ikke laga for 64 bit likevel Type HW har du? ble litt nyskjerrig ser du Endret 17. november 2008 av Smoker Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Laster ned DX nå for å se om det kan funke. Har prøvd å trykke ctrl + alt + delete. Men reagerer ikke før en god stund etterpå. Så hver gang jeg spiller fryser spillet og jeg blir nødt til å avslutte. Hva er prisen for 32 bit da? Og kan jeg låne noen andre sin CD ? 4 GB ram 9800 GTX Intel duo e8200 osvosv Lenke til kommentar
Smoker Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Laster ned DX nå for å se om det kan funke. Har prøvd å trykke ctrl + alt + delete. Men reagerer ikke før en god stund etterpå. Så hver gang jeg spiller fryser spillet og jeg blir nødt til å avslutte. Hva er prisen for 32 bit da? Og kan jeg låne noen andre sin CD ? 4 GB ram 9800 GTX Intel duo e8200 osvosv Prøv å sette opp noe som viser temp'en din (everest for eks.) og skipp ut av spillet etter litt gaming.. (intel cpu fryser systemet om cpu går for varm) sånn bare for å ta en titt. Prisen for 32 bit er vel ca den samme som for 64 bit.. Vet ikke hvordan det er med lisens nøkkel fra 64 bit på 32 bit.. men kan jo bare prøve. eller så har du jo alltids torrents eller no om kronasjer er problem. ja.. BTW.. du kommer ikke til å få opp alle 4 Gig med ram i 32 bit system.. du får mellom 3 og 3,5 en plass litt ettersom. men det funker fint. Endret 17. november 2008 av Smoker Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Kan du vise meg hvor jeg laster ned et slikt CPU program? Fann ingen =p Btw så tror jeg bare at det var wow mappa mi som var fucka Hehe, problemet skjer bare med 1 char lol. Endret 17. november 2008 av Skagen Flettet to innlegg. Lenke til kommentar
Smoker Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ok Btw så tror jeg bare at det var wow mappa mi som var fucka Hehe, problemet skjer bare med 1 char lol. LOL.. du hadde bare testa wow ja .. trudde det var generelt jeg da hehe.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Et innlegg har blitt slettet da det ble oppfordret til brudd på retningslinjene #8. Hjelp til nedlasting og/eller bruk av piratkopier tillates ikke på Diskusjon.no. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Endret 17. november 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Du vet ikke hvordan jeg fikser det problemet ^^? Har kjørt repair wow nå, men det funka ikke. Lenke til kommentar
Smoker Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Du vet ikke hvordan jeg fikser det problemet ^^?Har kjørt repair wow nå, men det funka ikke. Nei desverre.. jeg spiller ikke wow Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Task manager > Hoyreklikk paa wow.exe > Se prioriy > High/Realtime Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Hvor finner jeg task manager : S? *NVM* fann det. Uansett så funket dette ikke. Endret 18. november 2008 av Gamer93 Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Har prøvd det i crysis også nå, akkurat det samme skjer :S Skjermen fryser og reagerer ikke, noen ganger så kommer jeg ned i wondows hvis jeg spammer ctrl + alt + delete ... Hva er jeg nødt til å gjøre? Dette har vel ikke noe med CPU å gjøre. *edit : kan det være noe systemfeil? Endret 18. november 2008 av Gamer93 Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Har prøvd det i crysis også nå, akkurat det samme skjer :SSkjermen fryser og reagerer ikke, noen ganger så kommer jeg ned i wondows hvis jeg spammer ctrl + alt + delete ... Hva er jeg nødt til å gjøre? Dette har vel ikke noe med CPU å gjøre. *edit : kan det være noe systemfeil? Hehe, det kan være manglende skjermkortdrivere og chipsetdrivere... Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 hmm... trur ikke d du. annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå