JaRu Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Er eier av en Force 1133 men har nå sperret øynene opp for Dreambox, og litt i tvil om jeg skal kvitte meg med Forcen (fattern kjøper den) og kjøpe meg en Dreambox. Tar Dreamboxen greit både Viasat og Canal Digital (orginal kort)? Jeg har en Redhat 8 filserver stående i kjelleren. Kjører Samba mot windows maskiner. Mitt spørsmål blir da : vil jeg kunne aksessere denne tjeneren fra Dreambox for evt å spille mp3 filer, filmer etc ? mvh JaRu Lenke til kommentar
Danny Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Er eier av en Force 1133 men har nå sperret øynene opp for Dreambox, og litt i tvil om jeg skal kvitte meg med Forcen (fattern kjøper den) og kjøpe meg en Dreambox. Tar Dreamboxen greit både Viasat og Canal Digital (orginal kort)? Jeg har en Redhat 8 filserver stående i kjelleren. Kjører Samba mot windows maskiner. Mitt spørsmål blir da : vil jeg kunne aksessere denne tjeneren fra Dreambox for evt å spille mp3 filer, filmer etc ? mvh JaRu såvidt jeg vet støtter ikke dreambox viasatt og canal digital men tror man kan bruke cam modul Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 La inn et innlegg her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=102718 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå