Gå til innhold

Hvordan endre filer på en virituell cd-rom?

Eragon

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har kjøpt meg en sandisk cruzer micro 16gb u3 smart-minnepenn. Denne fungere sånn at den kjører som en cd-rom OG en minnepenn.. jeg kan enkelt endre på alle filer inne på minnepenn biten. Men det å endre på filene på den virituelle cd-rommen viser seg å være litt værre...

Jeg har prøvd et program som heter universal_costumerizer, og dette funket fint på min 4gb (samme type), men da jeg prøvde på min nye 16gb, så blei den formatert til 3GB! :o :(

Noen som har vært borti det å endre filer på denne cd-rommen?

og nei, jeg vil ikke "bare fjerne den" eller noe lignende. Har googlet og tryed and failed i rundt 10-20timer med dette og prøvd over 10forskjellige programmer for å gjøre forskjellige ting med installasjonsfiler, cd-rommen og alt annet som jeg klarer å tenkte meg! Men får det bare ikke til! :(

Har til og med prøvd å åpne .exe filer, og kombinere forskjellige programmer, med biter som ikke funket på en del, og funktet på en annen etc, for å få noe til å funke..

Jeg har prøvd å endre "hosts" fila i windows, så når jeg installer lpinstaller så skal den hente filene fra min lokale web-server (localhost) i steden for fra u3.sandisk.com, men uten hell.. men funka ikke helt..så tror jeg sleit litt med feil IP-adresse fra sandisk eller no..

så hvis noen er rååå på bruken av hosts fila så er det bare å foreslå! ;)

Den henter filer fra http://u3.sandisk.com/download/masse,masse,masse.masse

(ikke prøvd noe i linux, hvis noen har noe tips til hva jeg kan gjøre derfra)

ubeskrivelig takknemelig for et svar som fører til at jeg endelig får til dette! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...