sdf123 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Jeg har nettopp begynt å bruke Pidgin istedet for MSN, men syntes gruppene var litt dårlig oppsatt i Pidgin så jeg slettet dem for å prøve å få til slik at alle som er pålogget er i en gruppe mens alle som ikke er pålogget ikke blir vist. Men nå finner jeg ingen kontakter lengre. Prøvde også å logge meg på meebo.com, der har jeg heller ingen kontakter lenger. Trodde jeg bare slettet gruppenavnet og ikke alle kontaktene, noen som vet hva jeg har gjort og kan gjøre for å få fikset det igjen? Endret 17. november 2008 av everlong Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Vel, virker som om du har slettet alle kontaktene dine. Har ingen god løsning på hvordan du kan fikse det, men kan gi deg svaret på det andre spørsmålet. I buddies menyen har du valg som "sort" "show" og add group, skal ikke så veldig mye triksing før du skjønner hvordan du setter opp det du er ute etter. Lykke til. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Nå er det ordnet, jeg gikk bare inn på MSN live, altså programmet, gikk så privacy og der lå alle mine kontakter under tillatt. Så jeg høyreklikket på hver enkelt og valgte legg til. Da kom dem tilbake en etter en=) Ang det med gruppe så løste det seg bare med å velge sorter etter status i Pidgin, ønsker ikke å lage noen egne grupper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå