TheNarsissist Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei, HD to kvelden for et par uker siden og komplett sendte meg en ny en. Nå har jeg kobla den til og instalert xp, men jeg får ikke installert flash player(Trenger det fpr å se youtube filmer) Når jeg starter innstalasjonen kommer dette opp: You do not have sufficient disk space to complete this installation. Pleas free 5000kb and try again. Er ikke dette litt rart? Har ca 450 gb igjen nå. Og jeg tør ikke å slette noe i mappa det står at den kommer.(System32) Håper noen kan hjelpe meg, har prøvd å starte installasjonen på nytt og. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Hallo igjen, leste på noen forumer om folk som hadde det samme problemet, de fleste sa at xp var installer på H og E hos dem, hos meg er den installert på D. Det er vist sånn at Flash leter etter C. Hvordan kan jeg få hardisken til å bli C? Har det noe med hvor i kabinnetet man setter hardiskken eller noe, er jo mulig å sette i flere HD'er. Jeg bare satt hardisken der jeg fikk den enklest inn(Var så trangt og rotete) Noen med tips? Endret 17. november 2008 av andersio Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 prøv å last ned flash player fra et annet sted, en versjon der du får velge hvor den installerer hen. Aldri hatt problemer med dette selv, hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 prøv å last ned flash player fra et annet sted, en versjon der du får velge hvor den installerer hen.Aldri hatt problemer med dette selv, hvilken nettleser bruker du? takk for tipset:) Har du noen linker? Jeg har både Opera og IE, men bruker Opera. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 har desverre ingen linker å vise til, var heller ikke så lett å finne noen.. Har desverre ikke mye erfaring på området men bruker firefox som funker fint uten at det skal ha noe å si. håper det er noen andre som kan være til bedre hjelp! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Kan noen hjelpe meg? Jeg er desperat. Savner youtube Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg fikk problemer med flah player i msn, fordi jeg installerte firefox versjonen... Jeg måtte visst installere IE versjonen, så funka det greit... Prøv å finne flash player til den nettleseren du bruker... Lenke til kommentar
Eddy1968 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Flash Player 10 ActiveX Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Funker bare i IE, men ikke i opera. Endret 21. november 2008 av andersio Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Funker bare i IE, men ikke i opera. Da må du installere den for opera... Bare søk på flash player for opera i google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå