safags Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kjøp eliten. Er du heldig så får du en bra leser. Og den koster "bare" 500kr mer. Men selg spillene så er du kanskje nede på 2000? Og det følger med en hdmi kabel også. Og 120gb harddisk! Ikke ta arcaden. Bytte +s2 og 5 spill. Og så må du kjøpe en harddisk? Og selger liksom den billigste over nett for 700-900kr. Selger nesten bare 120gb i butikkene nå. Og 120gb koster 1500 elns. Lykke til med ny kjeksbox! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kjøp eliten. Er du heldig så får du en bra leser. Og den koster "bare" 500kr mer. Men selg spillene så er du kanskje nede på 2000? Og det følger med en hdmi kabel også. Og 120gb harddisk! Ikke ta arcaden. Bytte +s2 og 5 spill. Og så må du kjøpe en harddisk? Og selger liksom den billigste over nett for 700-900kr. Selger nesten bare 120gb i butikkene nå. Og 120gb koster 1500 elns.Lykke til med ny kjeksbox! Man kan få en 20GB fra Microsoft for 99 kr om man har arcade Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 HDMI-debatten kommer opp til stadighet her. Med fare for å gjenta meg selv så leste jeg et interjvu i et norsk nettmagasin (husker desverre ikke hvor det var eller har funnet det igjen) der en av sjefene kontroll av HDMI-standarden sa at det var ingen forskjell mellom dyre og billige HDMI-kabler. Så lenge bildesignalet kom fram så var det ikke forskjell i farge/kontrast/svarttoner osv. Det det KUNNE være noe forskjell på var på kabler over 10 meter. Men også der gjaldt det at så lenge signalene kommer fram så er det ikke forskjell på billige og dyre kabler. Det som Chris nevner er riktig til en hvis grad. Ja, byggekvaliteten kan ha noe å si om hvor lenge en kabel holder før den ryker, men ikke på signalkvaliteten så lenge den fungerer. Jeg har kjøpt en kabel på 2 meter for 50 kr. jeg kan kjøpe 10 slike kabler før det blir like dyrt som denne kabelen. Poenget er så lenge signalet kommer fram og man ikke ser TYDELIG pixelering så er de billige kablene like god som de dyre. Dette med byggekvaliteten er noe A/V industrien prøver seg på fordi kundene har godtatt dette med analoge kabler. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kjøp eliten. Er du heldig så får du en bra leser. Og den koster "bare" 500kr mer. Men selg spillene så er du kanskje nede på 2000? Og det følger med en hdmi kabel også. Og 120gb harddisk! Ikke ta arcaden. Bytte +s2 og 5 spill. Og så må du kjøpe en harddisk? Og selger liksom den billigste over nett for 700-900kr. Selger nesten bare 120gb i butikkene nå. Og 120gb koster 1500 elns.Lykke til med ny kjeksbox! Man kan få en 20GB fra Microsoft for 99 kr om man har arcade 150 kr koster det Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 150 kr koster det Nei. Harddisken koster 100. Avhengig av om man har hatt konsollen på Live med Gold abo, så får man enten et 3 mnd Live abo for 50 kr i tillegg, eller harddisken for kun 100. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Håper dette tilbudet varer en stund. Har ventet 3 uker på 360-en min nå :-P Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Men dette har blitt veldig off-topic. Prøv å hold dere til tilbud på XBox 360, og ikke diskusjon av HDMI kabler. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er HD DVD spilleren å finne billig på nett? Har hørt Expert i Sandnes selger til den for 99 kroner! Til den prisen vil jeg også ha, men bor ikke i Sandnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå