Gå til innhold

XBox 360: Tilbudstråden

JBKnutsen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tror ikke det finnes en sånn tråd fra før av, ihvertfall har ikke jeg sett den.

Jeg har tenkt å kjøpe meg en XBox 360. Nå tenker dere sikkert: "Har du ikke XBox? n00b."

Ja, jeg vet at det er n00b, men bedre sent enn aldri.

Men siden de ofte er på tilbud, har jeg tenkt å vente til jeg finner en på tilbud.

Siden jeg ikke klarer/orker å søke overalt på Internett (Og det er sikkert mange andre som heller ikke gidder dette), lurte jeg på om noen kan si ifra hvis den er på tilbud, enten i nettbutikk eller i butikk butikk.

Hvis dere også sa hva dere fikk med hadde det vært fint (F.eks. Ponyz og Horsez).

Link hadde vært fint hvis dere finner den på Internett.

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Koster vel ca 1800kr i butikken på Elkjøp for en XBox 360 Premium med 60GB harddisk og to spill. (LEGO Batman og Kung FU Panda). Spander på deg en HDMI kabel fra Clas Ohlson til 90kr så er du igang ;)

Billigste kabelen på CO er 129 kr for 1 meter

Lenke til kommentar

Jeg så en reklame i posten for det lokale kjøpesentert hvor de hadde elite for 1499 kr hvis du leverte inn en ps2(maskin) og 5 ps2 spill hos gamestop. Du kunne også få premium for 999kr tror jeg med den samme avtalen.

Edit: Det følger også med to spill(det er den samme pakken som andre selger med to spill).

Endret av simen199
Lenke til kommentar
Koster vel ca 1800kr i butikken på Elkjøp for en XBox 360 Premium med 60GB harddisk og to spill. (LEGO Batman og Kung FU Panda). Spander på deg en HDMI kabel fra Clas Ohlson til 90kr så er du igang ;)

Er det ikke Lego Indiana Jones?

Uansett tenkte jeg også å slå til på dette tilbudet. Jeg var i en Elkjøp-butikk i stad, og der skulle de få den inn i løpet av uka. Spaceworld har samme pakka til litt over 2000,-

Edit: Linky linky

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

hehe :p

byttet nettop inn enn ps2 (defekt) som det kommer disc read error på HELE tiden uansett jeg har åpnet den brutt garantien og så og si ødelgat dvd-drevet HELT.

Og så byttet jeg inn 5 dritt spill ejg aldri spiller mer..

Resultat: Xbox 360 Premium (eller PRO?) til 399kr ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...