Islandwindtrondheim Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei:) Aner ikke hvor jeg skal poste dette, men prøver meg her. Jeg har en film uten undertekster. Finnes ikke noe på Internett heller. Lurer derfor på om det er mulig å lage disse selv, og legge de på filmen. Vil gjerne ordne det slik at jeg kan brenne filmen med tekstene etterpå. Jeg skal lage alt selv, siden detter er en gave jeg skal gi bort. Vil helst ha en ganske enkel metode. Alle som vil, kom med forslag, for det er sikkert mange metoder det går an å bruke. Takker for alt som kommer inn:) Øyvind Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Mulig du kan prøve ut dette her: http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Vi...-Workshop.shtml Lenke til kommentar
Islandwindtrondheim Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Takk for svaret! Har prøvd dette programmet, men fant akkurat en fin funksjon i Pinnacle Studio 12. Nå har jeg tekstet den, men i hvilket format skal jeg lagre filmen? Vil ha ganske grei kvalitet, men ikke så stor fil. Avi fila ble på 19gb på en som opprinnelig var 700mb... Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå