feigdafugl Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) hei ! Eg kjøpte en mobil for noen måneder siden, en SE W350i. Etter en liten stund så knakk rett å slett flippen på telefonen. Dette gikk ikke på garantien, og fikk beskjed om å kjøpe meg en ny flipp å sette på. Men kom til verkstede å skulle kjøpe en ny, og de ville ikke selge meg en. De sa de kunne miste lisensen til å reparere SE viss de solgte en til meg, og eg måtte levere den til reprasjon for å kunne få ny, og det vil koste 600 kr. Syns det var litt gale og vil kjøpe bare en ny flipp, som neppe kan koste 600 kr. Noen som vet om det er noe eg kan gjøre ? eller et sted eg kan kjøpe meg en ny flipp? takk for alle svar Endret 17. november 2008 av feigdafugl Lenke til kommentar
andrefem Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei! Forsøk http://www.skalshop.se/ Jeg handlet displaycover til en Nokia N82. Rask levering og rimelige priser Andreas Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hadde en kunde for litt siden som også knakk sin.. Her tok verkstedet det på garantien. Mulig noe med at telefonen kun var 24 timer gammel MyTrendyPhone.no selger disse for litt over 100 kr + frakt. Ellers har du altids Ebay Lenke til kommentar
feigdafugl Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 takk for svarene skal bestille et der å få det på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå