Gjest Lurt? Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Må nesten blande det i en flaske vin med skrukork vi sender han i posten da. Da risikerer du jo at andre drikker av den. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 1- Har ikke prøvd det på andre, kun sett stoffet. Ala eksperiment. Men jeg skal prøve det veldig snart!!! 2- Det er antakelig ikke lovlig, men hvor er bevis? Han vil nok ikke skjønne noe Han kommer ikke til å drikke en drikk jeg ber han drikke, så jeg må lure han med på kafe for å "prate om henne" da. Jeg kan helle det i koppen hans når han er på do, men det blir problematisk å blande dette uten at hele kafeen affekteres hvis det er sånn at bare fordampning kan påvirke. Eller jeg må sende han en vinflaske i posten, fra en hemmelig beundrer. Eventuelt en vareprøve på en drikk, eller en premie av noe slag. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Da risikerer du jo at andre drikker av den. Ja, men ikke nødvendigvis, han liker å sitte alene foran peisen, drikke dyr rødvin og føle seg som kongen på haugen. "Drikkes alene mens du tenker på hva jeg skal gjøre med deg neste gang vi treffes. Hilsen hemmelig beundrer". Det kunne gå? Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Må lee litt av det siste du skrev. Men skal ikke blande meg inn i det her. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Fysiske tiltak aka vold er vel det eneste som fungerer på denne type mennesker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Greit at du vil ta hevn men å konspirere om å skade et annet menneske på den måten tror en kan være grensen for hva en skal tillate. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg