Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan knekke en drittsekk?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må gå an å få kjøpt det? Så gjenstår det bare å finne ut hvordan jeg skal lure han til å drikke det. Det er til det beste for hele verden om han knekkes. Forhåpentligvis kan han da bli normal til slutt, men heller knekt enn en som ødelegger andre på den måten han gjør.
Lavmål da, bruk heller energien din på å trøste "ofret"
Lenke til kommentar
Det er bare tull at han ikke har noen/noe som helst som er viktig for ham. Finn ut hva det er og ta det fra ham.

Jobb, penger og status er viktig for han. Hvordan kan man ødelegge det uten å få skylda og uten å bli helt psycho?

Vi kunne ha terrorisert han, men han har allerede truet henne med anmeldelse hvis hun ikke lar han være i fred, sykt og feigt som det er, bare fordi han ikke vil svare for seg. Hun er ikke akkurat noen stalker heller.

Jævlig gjort av han om han har brukt og kastet henne med overlegg. Men dumt å terrorisere på en måte som kan bevises.

Hva skal han svare på hvis han har gjort det slutt med henne? Hun har ikke krav på noe som helst.

Endret av Modeswitch
Lenke til kommentar
Voldta han!

Hadde han voldtatt henne, så skulle jeg ha ordnet med noen sterke, sadistiske homser som kunne ha voldtatt han, men det har han ikke. JEg tror uansett ikke det kommer noe godt ut av å straffe han fysisk, bortsett fra det der med ånden da.

Han er for smart til å gjøre noe som kan ha rettslige konsekvenser for seg selv, han bare terroriserer og ødelegger på lovlige måter istede.

Lenke til kommentar
Det må gå an å få kjøpt det? Så gjenstår det bare å finne ut hvordan jeg skal lure han til å drikke det. Det er til det beste for hele verden om han knekkes. Forhåpentligvis kan han da bli normal til slutt, men heller knekt enn en som ødelegger andre på den måten han gjør.
Lavmål da, bruk heller energien din på å trøste "ofret"

Tro meg når jeg sier vi ikke har gjort annet enn å trøste...

Det er ikke alltid trøst er nok, det lærte vi etter en annen venninne tok selvmord i samme situasjon.

Venninna mi prøver virkelig hardt å legge dette bak seg, men det han har gjort går for dypt. Jeg kunne ha skrevet mer detaljert men vil ikke at det skal gjenkjennes.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan dere tror han "blir normal" ved at dere kanskje gir han leverskader pga dere prøver å forgifte han...

Forgifter ham? Neinei, kroppene våre tåler grunnstoffet helt fint :) Men det gir dårlig kroppslukt og ånd FORDI kroppene våre reagerer på og bryter ned stoffet.

Aner ikke hvor det kan skaffes, sjekk med skolen din? Hvis du fortsatt går på skole.

Skolen som jeg gikk på, hadde stoffet. DEt var der jeg lærte om stoffet :D

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan dere tror han "blir normal" ved at dere kanskje gir han leverskader pga dere prøver å forgifte han...

Forgifter ham? Neinei, kroppene våre tåler grunnstoffet helt fint :) Men det gir dårlig kroppslukt og ånd FORDI kroppene våre reagerer på og bryter ned stoffet som blir til det.

Ja, når et par psyko jenter et ute etter hevn og 0.01mg er nok så er noe nødt til å gå galt. Du har neppe nok erfaring til å si at xmg med dette stoffet ikke utgjør noen fare for kroppen, så å anbefale det til slik bruk er ikke lurt.

Lenke til kommentar
Igjen, hvor gammel er dere? Du oppfører deg som en fjortiss hvertfall...

Hadde vært fint om vi alle hadde noen "sterke sadistiske homser" som kunne hjelpe med problemene :wee:, du er heldig!

Dette er ikke snakk om en fjortis "å neiii han såret meg, jeg hater han"-situasjon, men noe langt mer alvorlig. Den sadist-kommentaren var ikke så seriøst ment akkurat, men jeg har hørt en historie om noen som gjorde akkurat det mot en som hadde voldtatt lillesøstra si og hun ble psykiatrisk pasient og han levde lykkelig videre.

Flott for deg at du er en sånn som tror alt kan løses med å snu det andre kinn til og får til å drite i slike som han, men den dagen noen av dine nærmeste blir psykisk ødelagt av en sånn person kan jeg garantere deg at du ser annerledes på det. I mellomtiden får du bare ta mitt ord på det.

Målet er ikke å gjøre noe ulovlig her.

Lenke til kommentar

Forgifter ham? Neinei, kroppene våre tåler grunnstoffet helt fint :) Men det gir dårlig kroppslukt og ånd FORDI kroppene våre reagerer på og bryter ned stoffet som blir til det.

Ja, når et par psyko jenter et ute etter hevn og 0.01mg er nok så er noe nødt til å gå galt. Du har neppe nok erfaring til å si at xmg med dette stoffet ikke utgjør noen fare for kroppen, så å anbefale det til slik bruk er ikke lurt.

Vel... Læreren min sa det, greit det... I forrige uke leste jeg om det i illustrert vitenskap, der stod det om tellur og 15mg. Også stod det om hvorfor det er ikke farlig for mennesker. Du kan gjerne sjekke hvis du får tak i et eksemplar.

Så det bekrefter for min del

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Kan berolige deg med at vi ikke vil gjøre noe som skader han fysisk.

I mange tilfeller er det drittsekker som leker med andre til de blir psyko og han trekker seg tilbake i tide og fremstår som den normale, så om du assosierer det at noen vil gi en slik mann konsekvenser med å være psyko, så får du bare gjøre det.

Han som ødela venninna mi som tok selvmord går fortsatt rundt med viktigper-holdninga si, selv om han vet at hun er død. Han trøster seg vel med at hun var psyko. (Noe hun ikke var før hun møtte han.)

Lenke til kommentar
Vel... Læreren min sa det, greit det... I forrige uke leste jeg om det i illustrert vitenskap, der stod det om tellur og 15mg. Også stod det om hvorfor det er ikke farlig for mennesker. Du kan gjerne sjekke hvis du får tak i et eksemplar.

Har du prøvd det selv, og hvordan gikk det? Vet du om det er lovlig?

Fordamper det ikke selv etter at du har rørt det ut i glasset? Må nesten blande det i en flaske vin med skrukork vi sender han i posten da.

8 mnd med damer som skygger unna han, det er jo bare nødt til å få han til å stoppe opp og tenke før han ødelegger flere gode jenter.

Lenke til kommentar
Nei vei, hvis ikke kne i balla er ille nok... Hva med en kontaktannonse med hans navn og nummer i et passe lugubert blad?

-C-

Da bytter han bare nr, om han ikke har gjort det allerede. Sånt affiserer han ikke, han er ekspert på å heve seg over det meste.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem å knuse et individ om du bare gir det nok tid.

Bli kompis med vedkommende, vær vennlig & kul og gjør han en og annen tjeneste. Sakte, men sikkert vil han slippe deg innpå seg. Når det skjer så fortsetter du med å betro deg litt til han der du forteller noe veldig hemmelig og intimt.

Om du holder ut lenge nok vil du bli så godt kjent med han og du vil lære hva som skal til for å knuse han. Det kan være alt fra å snu et par personer mot han (de han respekterer mest, f.eks. familieforeldre), eller f.eks. prate han vekk og legge

Lenke til kommentar

Har du prøvd det selv, og hvordan gikk det? Vet du om det er lovlig?

Fordamper det ikke selv etter at du har rørt det ut i glasset? Må nesten blande det i en flaske vin med skrukork vi sender han i posten da.

8 mnd med damer som skygger unna han, det er jo bare nødt til å få han til å stoppe opp og tenke før han ødelegger flere gode jenter.

1- Har ikke prøvd det på andre, kun sett stoffet. Ala eksperiment. Men jeg skal prøve det veldig snart!!! :D

2- Det er antakelig ikke lovlig, men hvor er bevis? Han vil nok ikke skjønne noe ;)

Lenke til kommentar
Hva skal han svare på hvis han har gjort det slutt med henne? Hun har ikke krav på noe som helst.

Vise at han er lei seg for å ha utnyttet henne så grovt og så utspekulert kanskje!

Han gjorde det aldri slutt heller, han bare stakk og svarte aldri mer, etter å ha gjort henne omtrent paranoid i et sammensurium med to andre damer involvert. Da hadde han brukt mye tid på å fremstå som troverdig og bra og vinne tilliten hennes. Etter det hun har opplevd tidligere i livet er hun forsiktig med hvem hun blir sammen med og stoler på, og det visste han, likevel gjorde han dette, kalkulerende, snodde seg inn på henne over så lang tid. Det siste var at hun fikk skylden for alt, han sier hun burde ha skjønt at hun bare var tidsfordriv for han når hun ikke er bra nok for en som han og at han kom til å bytte nummer hvis hun noen gang tok kontakt med han. Jeg kunne skjønt han hvis hun var en psyko som skremte han bort, men det er hun ikke.

Lenke til kommentar
Det er ikke noe problem å knuse et individ om du bare gir det nok tid.

Bli kompis med vedkommende, vær vennlig & kul og gjør han en og annen tjeneste. Sakte, men sikkert vil han slippe deg innpå seg. Når det skjer så fortsetter du med å betro deg litt til han der du forteller noe veldig hemmelig og intimt.

Om du holder ut lenge nok vil du bli så godt kjent med han og du vil lære hva som skal til for å knuse han. Det kan være alt fra å snu et par personer mot han (de han respekterer mest, f.eks. familieforeldre), eller f.eks. prate han vekk og legge

Han kjenner meg og vet hva jeg synes om han, så det kan jeg ikke. Han er veldig smart og vil ikke tro meg hvis jeg later som om jeg liker han likevel eller noe sånn.

Familien betyr ikke så mye for han, det svake punktet hans ligger rundt karriere og penger. Han har en høy stilling i et stort firma. Det hadde kanskje gått an å gjort noe bøll der, men da må vi ha en inside man og det har vi ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...