egilsml Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Når jeg sku bygge mitt første vannkjølings-anlegg så tenkte jeg såm så: Kångekjøling uansett pris... Jeg endte opp med swiftech sin CPU kjøler me 226W peltier å GPU kjøler me 80W peltier... Jeg brukte en Enermax 431W PSU til og drive Pelterelemnentene... I 1/2 år levde jeg lykkelig me CPU temp. på 16° og GPU på ca 25°, helt til i går!!! Da sa PSU`en takk og farvell... Hele maskina va hvit inni... Hva som har gått galt vet jeg ikke, men når jeg sku forsyne CPU pelt`n(226W) så brukte jeg en drevkontakt... Man ska vell egentli lodde.. Uansett... No sitter jeg me en SVART drevkontakt, en ødelagt CPU-kjøler å en ødelagt PSU... Tross det lille uhellet, så sto faktisk maskina og gikk etterpå... Da var det bare å logge inn på Microplex å bestille en Silent Twin.. For vannkjøling har jeg fått nokk av.... Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 EEH, hva var det som egentlig hadde skjedd? en vannslange som har gått av? ett peltier-element som har blåst?? Lenke til kommentar
egilsml Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Trur det er peltier-elemente som har fucka opp PSU`en... Uansett, begge di to er død... Har en teori att alt det hvite er fra sprengte kondensatorer... Men bare en teori... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå