Gå til innhold

BK: B young, tittelen er lite beskrivende

Fotofashion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antar det er klær det er reklame for.

Da burde han vært mindre skjult av henne. -I alle fall buksa hans.

Jeg tror jeg ville gjort logoen litt mer synlig, kanskje mindre også. Slik den er nå tar det litt tid før jeg får øye på den.

Lyset er utrolig tøft, både på modellene og omgivelsene. Liker å se at gulvet nesten går i ett med skyggen på høyre side. Fargene er også bra.

Ellers er det mye bra detaljer i bildet. Liker rørene, og slik de bøyer seg.

Modellene ser også bra ut. Ingenting med posituren som plaget meg.

Lenke til kommentar

Det er et bilde jeg må se flere ganger før jeg vil felle noen dom, men jeg er redd jeg bare kommer til å glemme å komme tilbake til det. Det som jeg sitter igjen med er et inntrykk av teknisk dyktighet. Alt stemmer i bildet for meg. Jeg liker at du har valgt et så fortettet utsnitt i toppen. Noe av dynamikken ville kanskje forsvunnet med litt mer luft over mannen. Riktig og modig valg i disse perfeksjonstider. Men samme hvor lekkert det er så forblir jeg litt uberørt av det. Det er tøft og godt gjennomført, men jeg skulle ønske at det også gav meg noe mer. Det legger liksom opp til det, men...

Lenke til kommentar

alltid noe å forbedre seg på :)..

kanskje jeg skulle hatt med meg noe spraykanner eller hva no en det heter taggere bruker :).. eventuelle forbedringer i posseringen som kunne ha vært gjort? Jeg liker hvordan jeg fikk henne til å posere, syns selv det viser energi.

litt mer klasisk

post-3088-1226995647_thumb.jpg

får ta å laste opp en annen senere i dag.

Lenke til kommentar
Det er et bilde jeg må se flere ganger før jeg vil felle noen dom, men jeg er redd jeg bare kommer til å glemme å komme tilbake til det. Det som jeg sitter igjen med er et inntrykk av teknisk dyktighet. Alt stemmer i bildet for meg. Jeg liker at du har valgt et så fortettet utsnitt i toppen. Noe av dynamikken ville kanskje forsvunnet med litt mer luft over mannen. Riktig og modig valg i disse perfeksjonstider. Men samme hvor lekkert det er så forblir jeg litt uberørt av det. Det er tøft og godt gjennomført, men jeg skulle ønske at det også gav meg noe mer. Det legger liksom opp til det, men...

Dette er noe jeg er helt enig i. Er redd jeg også vil være litt fraværende fra denne tråden og glemme den. Dessverre. Men jeg er faktisk helt enig med PM her.

Lenke til kommentar
snip

Dette bildet gir meg en følelse av at hun (ikke misforstå meg for mye nå, da) beføler seg, spesielt om jeg fokuserer på ansiktet hennes, slik at arma bare havner i sidesynet. Det er noget forstyrrende.. Ellers er bildet helt kurant. :)

Har du blitt ansatt som personlig fotograf for Roger Andre, eller noe? :p

Edit: Ellers er jeg enig i det som sies om positurene på det første bildet.

Endret av Karl-Peder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...