Fotofashion Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Kommer ikke på bedre tittel til denne. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Falt ikke helt for posituren til modellen i front. Lite heldig. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Antar det er klær det er reklame for. Da burde han vært mindre skjult av henne. -I alle fall buksa hans. Jeg tror jeg ville gjort logoen litt mer synlig, kanskje mindre også. Slik den er nå tar det litt tid før jeg får øye på den. Lyset er utrolig tøft, både på modellene og omgivelsene. Liker å se at gulvet nesten går i ett med skyggen på høyre side. Fargene er også bra. Ellers er det mye bra detaljer i bildet. Liker rørene, og slik de bøyer seg. Modellene ser også bra ut. Ingenting med posituren som plaget meg. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 17. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 hei takk bildet er ikke ment for å reklamere for klærne. Det har jeg helt andre oppstillinger til .. Ville ha noe mer spennende og bevegelig i dette bildet. Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 fashion foto er ikke mitt område. Liker fargene og skyggene. Du skaper følelse av bevegelse i bildet ved mannen skrur på ventilen og at dama tilsynelatende er på vei opp/ned. dog liker jeg ikke at noe av hodet og armen til mannen er kuttet av. Ellers liker jeg bilde så mye jeg kan like et fashionfoto Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Har du lignende bilde i stående format? Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Teknisk så ser det jo veldig profft ut, er ikke min type bildet da men.. Synes det ser ut som personene er litt for kunstig oppstilt ut, men det er kanskje meningen. mvh Børge Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Det er et bilde jeg må se flere ganger før jeg vil felle noen dom, men jeg er redd jeg bare kommer til å glemme å komme tilbake til det. Det som jeg sitter igjen med er et inntrykk av teknisk dyktighet. Alt stemmer i bildet for meg. Jeg liker at du har valgt et så fortettet utsnitt i toppen. Noe av dynamikken ville kanskje forsvunnet med litt mer luft over mannen. Riktig og modig valg i disse perfeksjonstider. Men samme hvor lekkert det er så forblir jeg litt uberørt av det. Det er tøft og godt gjennomført, men jeg skulle ønske at det også gav meg noe mer. Det legger liksom opp til det, men... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Du er nok inne på noe der, PM. Teknisk sett bortimot perfekt. Men for meg virker det som om personene er posører, eller så er de oppstilte. Jeg tror rett og slett ikke på "storyen". Tom Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 alltid noe å forbedre seg på .. kanskje jeg skulle hatt med meg noe spraykanner eller hva no en det heter taggere bruker .. eventuelle forbedringer i posseringen som kunne ha vært gjort? Jeg liker hvordan jeg fikk henne til å posere, syns selv det viser energi. litt mer klasisk får ta å laste opp en annen senere i dag. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Det er et bilde jeg må se flere ganger før jeg vil felle noen dom, men jeg er redd jeg bare kommer til å glemme å komme tilbake til det. Det som jeg sitter igjen med er et inntrykk av teknisk dyktighet. Alt stemmer i bildet for meg. Jeg liker at du har valgt et så fortettet utsnitt i toppen. Noe av dynamikken ville kanskje forsvunnet med litt mer luft over mannen. Riktig og modig valg i disse perfeksjonstider. Men samme hvor lekkert det er så forblir jeg litt uberørt av det. Det er tøft og godt gjennomført, men jeg skulle ønske at det også gav meg noe mer. Det legger liksom opp til det, men... Dette er noe jeg er helt enig i. Er redd jeg også vil være litt fraværende fra denne tråden og glemme den. Dessverre. Men jeg er faktisk helt enig med PM her. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 (endret) snip Dette bildet gir meg en følelse av at hun (ikke misforstå meg for mye nå, da) beføler seg, spesielt om jeg fokuserer på ansiktet hennes, slik at arma bare havner i sidesynet. Det er noget forstyrrende.. Ellers er bildet helt kurant. Har du blitt ansatt som personlig fotograf for Roger Andre, eller noe? Edit: Ellers er jeg enig i det som sies om positurene på det første bildet. Endret 20. november 2008 av Karl-Peder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå