trudel Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Denne gutten hun skal ha kost med, er de venner? Hvis de har vært venner siden barnehagen og har alltid vært der for hverandre, synes jeg du skal gi henne litt slack. Nå spørs det riktig nok hva denne "kosingen" innebærte, men om det bare var uskyldig, og han bare var en god venn (kanskje litt overgod) så bør du kanskje gjenvurdere å slå opp. Ha en god prat med henne og finn ut hva som faktisk skjedde om du ikke er helt sikker. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Judgement_* Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det fins ingen unnskyldning for utroskap. "Jeg var så full at jeg ikke visste hva jeg gjorde!" Vel, da er det voldtekt. Og dersom min partner hadde ligget i en seng med enn annen mann og kost - om det hadde vært samleie eller generell sex, så hadde jeg aldri tilgitt dette. Jeg beklager, men sånn gjør man ikke mot den man er glad i. Mine linjer for utroskap går ved: kyssing, sex (alle former), sove sammen og i den gata her. Det er helt ok at hun prater og henger med andre, ikke noe problem - men man skal vite sin plass. Klarer man ikke det, så går man heller ikke inn i et fast forhold. "Jammen, forholdet skrantet og buhuhuhu..." - Da snakker man om det før man gjør noe som forverrer situasjonen. Kommer man ikke fram til en løsning, så er det inn med årene og heller sette pris på den tiden man hadde sammen enn å gå gjennom et helvete. Lenke til kommentar
Oran Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det er her norske gutter skiller seg fra ekte menn. Du spør oss om hva du ville gjort når svaret er rett foran nesa de. Du sier selv du syns det var feil......... SÅ SI DET. Gjør det klart at du ikke aksepterer sånn tull. De første ukene i et forhold skaper resten av forholdet. Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Vel om hun var dritings, er en ikke så serlig oppegående. å hva som helst kan skje. Det kunne ha vært verre en det du forteller, jenten som du er sammen med fortalte dette til deg, det i seg selv er jo ganske bra gjort av hun må jeg si. Forholdet deres har ikke vart serlig lenge, jeg vi si at du blir bedre kjent med hun og ikke bare slår opp med hun og konkluderer med at hun er en tøs. Jeg hadde ikke slått av, jeg hadde bare brukt mer tid å bli kjent med hun først å fremst, hvis det samme gjentok seg, hadde jeg vurdert langt sterkere å droppe hun. Endret 22. november 2008 av 13375k1133z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå