Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste "lå" med annen gutt.

Gjest gjest21

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjest_*
hun var fullt bevisst når jeg dro.

Så hun var ikke full?

Sist gang jeg var møkkfull, så var jeg fortsatt ved bevissthet. Skulle kanskje ha utdypet meg bedre i første post.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun var drita full og koste med en annen gutt? Care med det da. Kanskje hun var litt for full da, er ikke noe deilig å ligge alene på et rom når man er dårlig. Alltid godt å bli stryki litt på og sånt da, noe du ikke kunne gjøre fordi du var egoistisk og stakk. Blame yourself, kunne vært så mye verre

Tøffel comment...

Dump damen på dagen!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_bob_*

Alle damer gjør slik bare dem blir fulle nok. Ikke noe å gjøre med det. Finn deg en ny dame du. Bare sorg for å få et "dårlig samvittighetsknull" før du dumper henne.

Lenke til kommentar

Hva mener du med kosing?

Du er nødt til å bestemme deg. Men hvis du skal tilgi henne å satse på henne så må du si at hun må fortjene tilliten din og bevise det for deg.. Ting kan fort skje i begynnelsen. Dette er ikke det værste som kunne skjedd.. Hvis hun ikke tar deg serriøst og er villig til å gjøre en innsats for deg, er hun nok ikke noe å satse på. Slike hendelser kan faktisk styrke et forhold, det er nå du har sjansen til å vise henne....

Det kunne som sagt gått værre.. Been there done that...

Lenke til kommentar
Gjest Gjesten selv

Men siden det er i startfasen, og du tydeligvis ikke stoler på henne(skjønner deg godt) burde du kanskje forhøre deg litt rundt. kan hende hun gjorde litt mer en å "kose", men vil selvfølgelig ikke fortelle det til deg, fordi da blir det garantert slutt.

Finn ut hva som egentlig skjedde, men vær forsiktig. Hvis hun finner ut at du ikke stoler på henne, er det fare for at alt snur seg mot deg, og du blir "the bad guy". Men du må kjenne godt etter om du kan klare å stole på henne i senere tid, for et forhold uten tilitt, blir et kort, og "ampert" forhold.

Lenke til kommentar

Slå opp!

Hun var full?! so *ucking what?!

Hvis man er glad i noen klarer man FINT å la være å holde på med noen andre uansett...Leste noe om at noen syntes det var hyggelig å ha noen som stryker på en når man er dårlig/veldig full? hyggelig å bli passet på ja sier nå jeg, men ikke at folk tafser. Er en viss grense der!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Men til temaet, hun der virker ikke særlig stabil sånn relasjonsmessig, så du bør velge noen andre så du ikke blir såret senere, for det frykter jeg at du kan bli.

What he said.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jamannen_*
Hun var kald? Fant hun ikke på en bedre unnskyldning? Jeg ville funnet meg en annen. Dere har ikke vært sammen lenge, så kanskje du ikke tar det for tungt om dere skilles. Når tilliten blir satt på prøve så tidlig, lover det ikke bra.

Kald ja... hehe... Tydeligvis en dum kjerring i tillegg. Dump a'

Lenke til kommentar

Skjønenr ikke hvorfor folk mener at du skal dumpe henne, fordi at som sørpa full ende opp med å kose med en annen gutt. For alt du vet kan det ha vært gutten som tok initiativet og hun klarte ikke helt å si nei. Hvor var f.eks. vennen din som skulle passe på henne. Og, de bare koste. Jeg antar at kyssing, og mer ikke inngår i kosing.

Det er mye verre med jenter som faktisk går bakken ryggen din, og ligger med andre gutter. Jeg foreslår at du setter deg ned med henne, uten å gi henne trusler om å slå opp og snakke om hva som skjedde.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Slå opp! Om dere så bare hadde vært i dating fasen så er det ille nok til å kutte ut forholdet dere har. Og siden det er helt i begynnelsen av forholdet så har jo hun kommet inn med litt feil inntrykk spør du meg. Kan du stole på at hun ikke gjør det igjen? Et valg du må ta...

Husk: Alltid bedøm en person som om hun var edru.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Slå opp.

Enuff said.

Skjønenr ikke hvorfor folk mener at du skal dumpe henne, fordi at som sørpa full ende opp med å kose med en annen gutt. For alt du vet kan det ha vært gutten som tok initiativet og hun klarte ikke helt å si nei. Hvor var f.eks. vennen din som skulle passe på henne. Og, de bare koste. Jeg antar at kyssing, og mer ikke inngår i kosing.

Det er mye verre med jenter som faktisk går bakken ryggen din, og ligger med andre gutter. Jeg foreslår at du setter deg ned med henne, uten å gi henne trusler om å slå opp og snakke om hva som skjedde.

Holder faktisk ikke at hun var full i denne sammenhengen, og kosing går hos meg under samme kategori som kyssing o.l. Men at du snakker med henne før du slår opp er kanskje ingen dårlig idé hvis du selv ikke har lyst til å slå opp.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Slå opp.

Enuff said.

Holder faktisk ikke at hun var full i denne sammenhengen, og kosing går hos meg under samme kategori som kyssing o.l. Men at du snakker med henne før du slår opp er kanskje ingen dårlig idé hvis du selv ikke har lyst til å slå opp.

Det er ikke sånn at man kan unnskylde seg på grunn av fylla, men det er faktisk mye verre å være utro når man er helt bevist. Da klarer man å kontrolere seg, men man valgte å ikke gjøre det. Det betyr sannsynligvis at hun ikke elsker deg.

Jeg forstår heller ikke hvordan du kan sette kosing på samme nivå som kyssing. Jeg kliner med ingen jenter uten at jeg liker dem. Å kose med jenter er noe man kan gjøre med venner, og her gikk hun litt for langt. Du er mye mer bevist på at kyssing er galt enn å kose litt. Hvis dette er det eneste problemet mener jeg det er tåpelig å slå opp.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Det er ikke sånn at man kan unnskylde seg på grunn av fylla, men det er faktisk mye verre å være utro når man er helt bevist. Da klarer man å kontrolere seg, men man valgte å ikke gjøre det. Det betyr sannsynligvis at hun ikke elsker deg.

Jeg forstår heller ikke hvordan du kan sette kosing på samme nivå som kyssing. Jeg kliner med ingen jenter uten at jeg liker dem. Å kose med jenter er noe man kan gjøre med venner, og her gikk hun litt for langt. Du er mye mer bevist på at kyssing er galt enn å kose litt. Hvis dette er det eneste problemet mener jeg det er tåpelig å slå opp.

Sant det, men om dama mi hadde hatt seg med en annen kis hadde jeg ikke brydd meg om hun var full eller ikke. Hadde aldri klart å tilgi henne uansett.

Kommer jo selvfølgelig ann på hvilken kosing det er snakk om, hvis det er at de hadde lagt seg inntil hverandre (hvis du kaller det kosing) så er det jo gutten sin skyld (hvis han var edru?). Men av erfaring har jeg forstått det sånn at det ene leder til det andre. Om jeg var trådstarter hadde jeg nok ikke stolt på jenten siden de ikke var så godt kjent, og ditcha henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...