Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste "lå" med annen gutt.

Gjest gjest21

Anbefalte innlegg

Hei.

Poster her bare for å høre hva dere hadde gjort hvis dere var i samme situasjon.

Ble sammen med en jente for 3 uker siden, ikke allverdens tid, så har ikke fått muligheten til å bli skikkelig godt kjent med henne enda.

Var på fest for 2 uker siden, jeg dro tidlig siden hun var veldig full (Lå over dassen for å si det sånn), la henne i senga, og dro. Etter festen så får jeg høre fra henne at hun lå med en annen gutt, ikke noe seksuelt, ingen klining, de lå bare å koste? Men har jo seff problemer med å stole helt på henne, siden jeg ikke helt vet hva slags person hun er enda.

Hva ville dere gjort i denne situasjonen?

Takker for alle svar :) Håper det ble oversiktlig nok.

Gjest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der er grunnen til at jeg aldri ville gått inn i et forhold uten å kjenne personen først. Kall meg kjedelig, men jeg ble sammen med kjæresten min leenge etter at vi møttes. Jeg ville først se om vi passet sammen, før jeg hoppet inn i noe.

Men til temaet, hun der virker ikke særlig stabil sånn relasjonsmessig, så du bør velge noen andre så du ikke blir såret senere, for det frykter jeg at du kan bli.

Lenke til kommentar

Hun var drita full og koste med en annen gutt? Care med det da. Kanskje hun var litt for full da, er ikke noe deilig å ligge alene på et rom når man er dårlig. Alltid godt å bli stryki litt på og sånt da, noe du ikke kunne gjøre fordi du var egoistisk og stakk. Blame yourself, kunne vært så mye verre

Lenke til kommentar

Ja, mye av det dere sier er gode forslag, og har vurdert å slå opp.

Hun sier at grunnen var at hun var kald, og hun sier jo at hun er utrolig glad i meg, og det var hu som sa det til meg "Jeg vil bare være ærlig med deg, jeg lå med en gutt, men det skjedde ingenting" Så huet mitt spinner i tusen forskjellige retninger her hehe..

Gjest.

Lenke til kommentar

Du burde nok gi henne en sjangse til, hun var jo sørpe full, du la henne i ei seng, dro fra henne og en annen gutt som inn og de koste? Kan ikke se at hun visste hva hun gjorde.

Kanskje be henne ikke bli så full? Du burde nok også bli bedre kjent med henne...

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Jeg dro fra henne klokka 4 om natta, hadde da sittet med henne i 3 timer, og passet på.. så skulle hu sove.. jeg ba bestevenninda hennes sitte med henne, og jeg måtte hjem siden jeg hadde jobb utpå formiddagen dagen etter.

Sier seg selv at man ikke drar fra noen på en fest uten å måtte ta å forsikre seg om at hun var trygg.

Og det gjorde jeg :)

Lenke til kommentar

Siden når ble alkohol en unnskyldning for å gjøre dumme ting?

Greit nokk kan det forklare en del ting, men det er ingen unnskyldning.

Men siden forholdet forsatt er i "startfasen" syntes jeg det er greit med litt humper i veien.. Ting går ikke altid på skinner, føler du at hun er verdt det, hadde jeg gitt henne en sjanse.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*
jeg dro tidlig siden hun var veldig full
Jeg dro fra henne klokka 4 om natta

Noe som ikke klinger helt her, skal vi hjelpe deg så trenger vi sannhet, ikke bortforklaringer :)

Vet ikke hvordan det er der du bor, men her jeg bor varer festene til langt ute på morgenen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...