ostenxx Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hvem selger maskinen billigst? Har hørt at sten och strøm har gitt opp maskinen og selger den ut for under tusenlappen, stemmer dette? Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hum det ligger vel på rett under 1500,- ink et valg fritt spill.. det finnes også et par billig bundle packs og Zelda bundle vil komme 3 mai. Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Kjøp deg en metroid prime bundle til 1500 kr. Flere steder har denne. (tror jeg) Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg ville heller venta til zelda-bundelen kommer... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 billigste bundelen jeg har sett hittil i norge er nok Gamecube og SMS bundle til 2000 tror jeg... Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Til dere som ønsker å kjøpe seg Gamecube, så observerte jeg i et Elkjøp blad som kom idag at de selger Gamecube med Metroid Prime til 1495,- kan jo bare legge til at jeg syntes det er en sinnsykt bra pris å anbefaler dere å gå for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå